Publicat de: Griska | Septembrie 29, 2008

Timpul îmi face necazuri


Ştiţi ce fac aici?

Dau timpul înapoi 😛

Pentru ca eu, Grişka, să am şanse de câştig concursul ăsta, trebuie să fac parte dintre primii zece clasaţi, adică trebuie să adun peste 100 de voturi. Azi şi mâine, adică până la sfârşitul lunii în curs. Iar acum am numai 47!

Colega mea de birou (dorm pe aşa-zisul ei birou, care e o prăpădită de masă pliantă) spune să nu-mi fac inimă rea, cică mă înscrie în concurs şi luna viitoare, şi în următoarea, şi aşa mai departe. Dar eu ştiu că ce-i în mână nu-i minciună… De-aia încerc să rezolv problema timpului… 😀

Responses

  1. Ei, motanelule, cu cate voturi incepi ultima zi de concurs?

    Apreciază

  2. Cu 53. Tot 53 aveam si aseara… 😦 Cei mai multi oameni dorm noaptea, au obiceiul asta prost… 😛

    Apreciază

  3. ehsti un motanel cu fata expresiva,bafta la concurs!!!!

    Apreciază

  4. Miaultumesc, nene, da concursul a fost in septembrie, si n-am castigat io… Am fost cam suparat, da mi-a trecut dupa un somn bun…
    Si sa vezi ce chestie, asta, cu fata expresiva, mi-a zis-o si bipedul meu…

    Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

