Publicat de: Griska | Octombrie 1, 2008

Whiskas şi derută

Aşa cum era de aşteptat, n-am câştigat concursul „Vedeta Lunii„, organizat de whiskas.ro. Colega de birou spune că mă înscrie şi luna asta, că n-o costa nimic (de ce s-or fi tot gândind oamenii la bani?). Dar zice ea că n-am nici o şansă, că nici dracu nu stă să se uite la toate pozele din concurs, fiindcă nici dracu nu are răbdare să dea câte un clic pe fiecare dintre ele ca s-o mărească şi să vadă ca lumea cum arata mâţa respectivă (în concursul lunii septembrie au fost 58 de pagini, fiecare pagină cu câte o duzină de fotografii), pus un alt clic ca să revină în pagina în care e inclusă mini-felina cu pricina 😛

În concluzie, zice tot ea, nu te votează nici un vizitator ocazional (decât, poate, dacă ai un noroc chior), ci doar cei care intră pe site ştiind de existenţa ta. Dar, dacă aşa stau lucrurile, eu mă întreb cum au reuşit vreo două pisici să adune voturi cu miile? Sunt derutat… 😦

Ş, colac peste pupăză, ieri, în ultima zi a concursului, au apărut peste o sută de fotografii noi, şi am crezut, şi eu şi ea, că acelea vor rămâne şi luna asta… Însă acum nu mai e nici una, concursul lunii octombrie e virgin, imaculat, sau cum vreţi să-i spuneţi, iar colega zice că organizatorii concursului au ceva erori de soft la mansardă, că ce om sănătos la cap ar fi introdus în concurs atâtea pisici în ultima zi (mai bine zis în ultima jumătate de zi)?

Ne cerem amândoi scuze pentru afirmaţiile ireverenţioase la adresa sus-numiţilor organizatori, dar adevărul este că suntem… derutaţi 😦

 

În încheiere, vă arăt o altă poză de-a mea. Am fost surprins în cursul ultimei vizite la Bucureşti, la babetele Tigruţa şi Negusa, când eram derutat (şi în acelaşi timp în alertă, cu urechile ciulite) de răutatea celei dintâi, care mă privea chorâş, gata să sară la bătaie. Dar, între noi fie vorba, Negusa, mama Tigruţei – cu un an mai băbătie decât ea – e încă şi mai afurisită 😀

Responses

  1. Forte tare. Imi place blogu la nebunie. Nu cred ca e zi in care sa nu ma uit pe blogu tau . Mult succes in continuare. 😀

    Apreciază

    • Miaulţumesc – şi mă bucur că-ţi place blogul meu!
      Mult succes şi ţie! 🙂

      Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

