Postat de: Griska | Decembrie 11, 2008

Cele zece pseudo-porunci – 1

Aşa, e timpul să iau pe rând cele zece sfaturi/pseudo-porunci, primite de la domnul lup.

1. Să nu-ţi ascuţi ghearele de fotoliul stăpânului.

În primul rând, trebuie să lamurim cine e stăpânul. Eu cred că e ăla care manâncă fără să muncească (ba chiar primeşte toate bunatăţile care-i plac lui), care e ţinut în braţe şi alintat, căruia i se deschide uşa imediat ce miaună şi căruia i se curăţă tăviţa cu nisip imediat ce-o murdăreşte. Asta ca să pomenesc numai câteva dintre privilegiile stăpânului, adică ale mele😀

Cât despre fotolii, bipezii mei nu se supăra când îmi ascut ghearele de ele. Pentru că sunt fotolii vechi, pe sub huse le-au ciupit şi nişte molii. Din cauza ciupiturilor ălora vor trebui schimbate. În schimb, efectul ghearelor mele e admirat.  Colega de birou (ei, în contexul paragrafului de mai sus, i-aş spune mai degrabă „menajeră”) se bucură, zice că le fac fotolii flauşate.

Iar unul dintre ele chiar e fotoliul stapânului, adică al meu. Ia uitaţi-vă aici, l-am luat în stăpânire de când nu eram decât o bucăţică de motan🙂

pefotoliu-1

acum doi ani

Şi al meu a rămas!

pefotoliu-2

acum două luni


Responses

  1. Bipedule sa nu ti deranjezi stapanul,e prima dintre porunci!!!:)))))Ai dreptate,stapanii sunt ei ,cei cu coada si mustati,noi doar simpli ingrijitori de zei. [vezi Egiptul antic,unde bateai matanii in fata unei pisici] :)))

    Apreciază

  2. Pentru fortifiere ati recomand un ciolan de porc irlandez[porc,porc,irlandezii devin porci numa’ cand se imbata] Se ia un ciolan cu concentratie maxima de dioxina,doua -trei verze de Bruxells,se presara cu incapatanare poloneza,un pahar de gudron,un varf de cutit de sulf,se da la cuptor si se serveste cu mamaliga neamorsata.Pofta buna!!:)))

    Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

