Postat de: Griska | Iulie 15, 2009

Casa de la ţară

La sfârşitul săptămânii trecute, bipezii mei m-au dus la ţară. N-am vrut să merg. De la o vreme am început să mă prind când se pune la cale o plecare de-acasă şi să mă ascund. Dar afurisiţii ăştia cu două picioare mă găsesc întotdeauna!😉

Dar drumul cu maşina mi-a plăcut, ca de obicei. Şi casa de la ţară îmi place – m-am cam învăţat cu ea, sunt dus acolo o dată pe lună… Bipezii de acolo, părinţii bipedului meu, au în grijă vreo trei motani, dar eu nu sunt lăsat împreună cu ei – cum îl prind pe unul, cum îl bat, ca să ştie cine e şeful😈

Oricum, acolo sunt destule distracţii – mai ales muşte după care să alergi şi locuri unde să te cocoţi. Odată am prins chiar şi un şoarece… Şi de data asta am încercat, se simţeau mirosuri dubioase, dar m-am foit degeaba toată noaptea pe sub paturi şi am stat zadarnic la pândă😦

Însă fotografiat am fost numai când mă aflam la înălţime:mrgreen:

IMG_1551

IMG_1550

IMG_1554

IMG_1555

IMG_1557


Responses

  1. Griska, ce surpriză mi-ai făcut! Eu locuiesc la ţară pe un domeniu imens pe care avem loc toate cele 12 pisici ale familiei. E bine la ţară, să nu mai faci nazuri când umanii tăi vor să te plimbe.
    Îmi place că eşti bătăuş!

    Apreciază

    • Mda, dar nu ma lasa pe-afara, ca sa nu fug si sa ma ratacesc!
      M-au scos o data, in lesa, ca pe catei…🙂 Iar eu m-am speriat (nici nu mai stiu de ce), m-am smucit si am fugit cu lesa taras. Dar am nimerit inapoi, in casa – noroc ca era usa deschisa – si m-am adapostit sub pat😀
      Iar alta data am reusit sa ajung in pod. Si acolo mi-a fost frica. Am stat ghemuit pana m-au gasit…
      Ce sa fac, cred de atata stat in apartament am ajuns sa sufar de agorafobie…😦

      Apreciază

  2. […] e la ţară şi cam ce fac eu pe acolo v-am mai spus şi v-am mai arătat, uite-aici. Însă acum mi-a plăcut foarte, foarte mult să meditez pe […]

    Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

