Postat de: Griska | Septembrie 4, 2009

O scurtă inspecţie

Se zvoneşte că mâine plecăm la ţară – locul ăla unde simt alţi motani dincolo de uşă (da şi când îi prind le merg fulgii!), unde sunt muşte şi unde se aude câteodată chiţăit de şoareci…

Bine, eu o să mă ascund sub pat, ca de obicei, imediat ce-o să văd că sunt în toi pregătirile de plecare – dar bipezii mei fac ei ce fac şi mă înhaţă întotdeauna. Uneori merg chiar până la a mă ataca cu un obiect de-a dreptul îngrozitor, numit mătură…😉

Aşa că, pentru orice eventualitate, astăzi mi-am inspectat unul dintre mijloacele de transport – cel în care sunt dus până în maşină.

Am îmbinat utilul cu plăcutul – puţină joacă nu strică niciodată!🙂

IMG_1625

IMG_1626
IMG_1629

Pe urmă mi-am tras puţin sufletul…

IMG_1628

… şi am ieşit, mulţumit de rezultatul inspecţiei.

IMG_1630


Responses

  1. Ce bine de tine Griska, te duci la tara🙂
    fumoasa cutiuta aia, mai ales ca are ale doua usite desupra…Cred ca o sa te simti bine in ea🙂
    Drum bun si sa revii cu poze si povestioare de acolo!

    Apreciază

  2. Drum bun, Griska! Sa-i dovedesti pe toti soriceii din zona!

    Apreciază

  3. Scumpişor! Să ai mare atenţie la blăniţă, că motanii de la ţară nu au maniere… Să nu ieşi din casă nesupravegheat, fiindcă arborii exercită o atracţie miraculoasă asupra pisicilor; nu cred că bipezii tăi vor să aibă de-a face cu pompierii🙂
    Te aştept cu nerăbdare! Vrem poze!

    Missouri

    Apreciază

  4. Drum bun si …distractii nocturne placute😉
    See you soon
    Toate bune
    Sakura

    Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

