Publicat de: Griska | octombrie 9, 2009

Am iarbă!

Am iarbă nouă, fragedă şi bună! Vă invit la masă!

IMG_1704…….. IMG_1703

IMG_1702


Răspunsuri

  1. Vai, dragule, ce brazdă consistentă! Sper că nu te doare burtica de mănânci cu atâta spor! E o idee bună cu iarba la ghiveci… Iarna trecută i-am păpat o floare lui Mami…:))

    Missy

    Apreciază

  2. Nu, Missy, nu-ţi face griji pentru mine, nu mă doare burtica… Dar sunt mare amator de iarbă, mănânc cel puţin o dată pe zi – atunci când o am. Fiindcă bipezii ăştia ai mei nu ştiu s-o-ngrijească aşa cum trebuie, după o vreme se usucă… 😦

    Apreciază

  3. Ah, e buna iarba! Veterinarul ne-a spus ca si mai bun e graul. Dar eu nu o cred, pentru ca mi-a zambit frumos si dupa aia mi-a facut injectie.

    Apreciază

    • A, mi-au pregătit şi mie o dată nişte grâu. Semănat către suprafaţă (bipezilor le-a spus cineva că aşa creşte mai repede) într-o cutie rotundă, de margarină. Mi l-au dus într-o seară – nu era prea des, dar crescuse binişor…
      Ei, şi ce bine m-am distrat în noaptea aia! 🙂 Am smuls toate firele şi le-am înşirat prin sufragerie… Era foarte frumos, dar n-a ţinut decât până în dimineaţa următoare. Pentru că Vero a adunat firele de grâu şi le-a aruncat. Of, bipezii ăştia! 😦

      Apreciază


Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Categorii