Postat de: Griska | Octombrie 11, 2009

Coincidenţe şi nu numai

Am citit despre noile pasiuni ale lui Chiţi şi mi-am dat seama că le am şi eu! Tare mă bucur că nu sunt singurul!

Ia uitaţi-vă cum stau în maşina de spălat:

IMG_1081

IMG_1083

IMG_1086

Stau şi în cadă,  cu codiţa în apă – şi mi-o spăl acolo cu limbuţa:BaieCoada-1

BaieCoada-2

BaieCoada-3

Dar mă urc şi deasupra căzii, fac echilibristică pe sforile cu rufe:

IMG_0840

Echilibristică fac şi pe perdele:

IMG_0653

Şi-am intrat şi într-un WC – adică într-un vas de WC;  era la ţară, într-o cameră, aştepta să fie montat în curte:

IMG_0712


Responses

  1. Ce scump EEEE

    Apreciază

  2. Griska, esti un pisoi foarte frumos si din ce vad in poze esti si foarte sportiv. Bravo tie!
    Fii totusi atent cu masina de spalat rufe! Nu este o zona de incredere!

    Apreciază

  3. Vai, Griska, ce dragalas esti! Si ce frumos iti speli tu coada!
    Ma bucur sa vad ca avem pasiuni comune🙂

    Apreciază

  4. Vai ce frumos, ce misto, ce tare, ce haios…absolut extraordinar ce poze ai…pe cuvant🙂 Poze aia cu sforile nici nu stiu cum ti-a fost facuta :))
    :)) :)) :))

    Apreciază

  5. @ Miss Zebra: Sunt cuminte. Intru în maşina se spălat numai când mi se dă voie – că în restul timpului e uşa închisă😉
    @ Chiţi, încearcă şi tu băile de coadă. Să vezi ce bine e!
    @ Pisu: Vero m-a pândit de când a văzut că mă uit cu jind la rufe. Şi pe urmă, în loc să mă ajute să mă descâlcesc dintre sfori, m-a fotografiat!

    Apreciază

  6. Ce fund dungat ai.

    Apreciază

  7. […] recunosc, cuvintele nu sunt din trecut, dar pozele stau, uite aici, alături de altele, de pe 11 octombrie […]

    Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

