Postat de: Griska | Octombrie 22, 2009

Am primit un cadou

blogger buddy award_2

Am primit un cadou. De la prietenul meu Pisu.

Nu-i aşa că e frumos?

Mulţumesc, Pisu!

Şi, fiindcă biperzii spun că dar din dar se face rai, dau cadoul mai departe, tuturor patrupezilor şi bipezilor din blogroll!

. . .

With all my love

La rândul meu, am pregătit şi eu un cadou pentru toţi prietenii mei, dar mai ales pentru Pisu, Sakura, Chiţi, Missouri KittyKareltje, Motăniţ, Sasha, Jazz şi Axi, primul meu prieten!


Responses

  1. Azi e ziua cadourilor. Ce frumos! Mii de mulţumiri.

    Apreciază

  2. Intr-adevar, e ziua cadourilor :))
    Ce dragutza e poza asta cu cele 2 pisicute :)) Hihi!

    Apreciază

  3. OMG, încă un premiu pentru Saşa. O să fie copleşit😀. Săr’mâna!

    Apreciază

  4. Ooo, mulţumesc frumos! Îl voi dărui nou-venitului în familia noastră. Dacă doriţi să-l cunoaşteţi şi să propuneţi un nume, treceţi pe la mine!
    Grişka, vino să vezi minunea!
    Missy

    Apreciază

  5. http://memoriileluisakura.blogspot.com/2009/10/premiul-pentru-prietenithe-award-for-my.html
    with friendship🙂

    Apreciază

  6. Multumesc! Ce de suprize placute am avut din partea tuturor zilelor astea!

    Apreciază

  7. http://memoriileluisakura.blogspot.com/2009/10/leapsai-was-slapped.html

    Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

