Postat de: Griska | Octombrie 29, 2009

Leapşa – o poză care mi-e dragă şi o poză hazlie

Am primit leapşa asta de la Sakura. Şi iată pozele:

Poza care mi-e dragă e din timpul primei mele vizite la ţară, când am dat dovadă de tărie de caracter şi am refuzat berea cu care mă îmbiau bipezii, după ce am studiat-o mai întâi pe îndelete:

o bere

Iar poza hazlie e, de fapt, o combinaţie de două poze, ca să vedeţi cum poţi petrece de Paşti exact la fel ca de Crăciun:

de Crăciun

de Paşti

Cât despre dat leapşa mai departe, îi încerc pe Axi şi pe Motăniţ, că prea n-au mai dat de mult nici un semn de viaţă!


Responses

  1. Ha, ha! Mă bucur că eşti abstinent, scumpule! Cât despre dormitul la fereastră, e minunat pe orice vreme!🙂

    Apreciază

  2. aaaaaaaaaaa
    multumim ca ai luat leapsa
    ce tare esti!
    super
    multu mult
    cu prietenie
    eu, Sakura😉

    Apreciază

  3. de unde si vorba: iarna e ca primavara!

    imi plac pozele.

    Apreciază

  4. Zapada, am auzit de ea…. Brrr, imi inspira frig!

    Apreciază

    • Eu am văzut zăpada numai de dincolo de geam. N-am atins-o niciodată cu lăbuţele. Da cred că nici un vreau!😛

      Apreciază

  5. Sunt pe receptie! Multam de leapsa, Grisko!

    Apreciază

  6. […] timp, am sesizat c-am fost lepsuit (simteam eu ca ceva ma trage de coada), asa ca onorez cu mandrie […]

    Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

