Postat de: Griska | Octombrie 29, 2009

Militez pentru Ziua Internaţională a Pisicii

Royalty

Unii s-au gândit la o Zi Naţională a Pisicii. Eu zic c-ar trebui să avem o Zi Internaţională!

Mă susţine cineva?

Şi, fiindcă tot veni vorba, vreau şi eu tron ca ăsta… Pentru că uitaţi-vă pe ce scaune prăpădite şi pe ce blăni jerpelite îmi fac siesta! Pe de-o parte mă gândesc că e mai mare ruşinea, dar, pe de alta, îmi spun că dorm totuşi atât de bine…😀

 

 

 

Somn-scaun

Somn pe scaun


Lasă un răspuns

Categorii

