Postat de: Griska | Noiembrie 14, 2009

O lăbuţă de ajutor, vă rog!

Vero vrea să scrie o poveste. Poveste „interactivă”, zice ea, şi online – aici.

În povestea asta o să fie şi o pisică, mai exact un motan. O să fie gri, ca mine, şi o să-l cheme Griş (aşa cum sunt eu alintat uneori). O să fie un soi de motan de vrăjitoare!😛

Şi, fiindcă Vero s-a gândit să mai strecoare pe acolo, din când în când, şi câte o poză, o să-i împrumut şi eu câteva. Prima o să fie asta, de când eram mititel:

mic

1Dar am o problemă:

Vero nu se mulţumeşte cu atât, mai vrea şi vreo două portrete, sau chiar trei, dar eu am ales mai multe, ia uitati-vă câte am, şi mi se pare că-n toate sunt frumos…😀

Mă ajutaţi să mă hotărăsc?

O lăbuţă de ajutor, vă rog!

2 4 5 6


Responses

  1. Greu de ales🙂

    Apreciază

  2. Hmmmm
    difficult
    fff difficult
    ultima din coltul din dreapta…a sasea 🙂
    nu ma intreba de ce🙂

    Apreciază

  3. Greu de ales! În toate eşti frumos şi prosper. Dar:
    1)Uşor plictisit
    2)Bine, te ascult
    3)Interesat
    4)Ce ai de dat?
    5)Mi-e somn
    6)Grişka Bond 007

    Se face şi un film? Dacă ai nevoie de o divă pentru un rol feminin să văd cum îmi pot face timp…🙂

    Apreciază

  4. Multe mulţumiri tuturor.

    @missy: Dacă povestea va avea succes şi vom fi abordaţi de vreun studio celebru din Hollywood, va fi cu siguranţă nevoie de o vedetă cu farmecul tău🙂

    Apreciază

  5. Ce frumusel erai si cand erai puiut! Pufos si dragalas!
    Mie imi plac toate pozele, cred ca toate pot fi folosite in diverse episoade ale povestii.

    Apreciază

    • Mulţumesc, Chiţi, e o idee buna. Eu încerc oricum s-o conving pe Vero să facă din motan un personaj cât mai important🙂

      Apreciază

  6. http://memoriileluisakura.blogspot.com/2009/11/am-mai-primit-o-leapsa-i-was-tagged.html😀

    Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

