Postat de: Griska | Noiembrie 15, 2009

Leapşa cu mâncărică

E o leapşă pe care am primit-o de la Sakura, cu două întrebări:

Q1. Care e madlena domniei voastre? /Which is the food you liked it more?

Păi mie îmi place Whiskas, vasăzică cronţonelele şi tot ce găsesc din pliculeţe, adică tot ce scoate Vero din ele pentru mine🙂

Q2: Care este bau-baul din farfurie?/ Which is the food you disliked most?

Nu-mi place mâncarea bipezilor. Când se aşează la masă, mă prezint şi eu lângă ei, mă aşez poponete şi mă uit galeş în sus… Iar ei înţeleg (bipezii au momente când sunt inteligenţi, zău aşa) că vreau să ştiu care e meniul, aşa că îmi dau şi mie câte o bucăţică, dar de obicei sunt numai porcării: pui, peşte, lapte, ouă, ca să nu mai vorbesc de fasole, cartofi, varză, salate, prăjituri…  Mănâncă asemenea chestii, dar de cronţonele nici nu se ating. Nu ştiu ce-i bun! De cele mai multe ori sunt atât de dezamăgit încât plec de la masă şi mă duc să mă culc. Eventual în sertar…

intrare in sertar
Cât despre dat leapşa mai departe, eu sunt de acord s-o ia cine vrea🙂


Responses

  1. 🙂
    Nu ai gusturi rele🙂
    Multumesc de preluarea lepsei draga Griska
    Ma duc sa citesc povestea🙂

    Apreciază

  2. […] flori de salcâm. Risipei se dedă Florarul – îi declamă curtezanul care, datorită ochilor compuşi, îi apărea reginei în mii de chipuri. „Să-ţi vezi iubitul multiplicat, când n-ai altă […]

    Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

