Postat de: Griska | Noiembrie 20, 2009

Îmi place să mă plimb cu maşina

Îmi place să mă plimb cu maşina. Cu maşina noastră. Cât mergem în viteză, aţipesc, de obicei pe bancheta din spate, dar mai sunt şi alte locuri unde se poate moţăi la fel de bine:

Când încetinim sau când ne oprim mă trezesc şi mă foiesc – trebuie să aflu ce se-ntâmplă şi unde am ajuns, nu? Pentru că sunt un motan responsabil!

Şi nu-mi place când unul dintre bipezi se dă jos din maşină, pentru că-mi e foarte clar că obiectul ăsta mare, care ne plimbă pe toţi trei, e un loc unde trebuie să fim întotdeauna toţi trei! Aşa că, dacă unul dintre bipezii mei coboară, îl urmăresc cu atenţie, foindu-mă de la un geam la altul, după cum se vede:

Dar trebuie să vă spun că există şi pisici care se plimbă cu autobuzul! Iar altele nu se plimbă decât cu lăbuţele lor, însă au o slăbiciune pentru poliţaii care dau amenzi!


Responses

  1. Oh, ce-mi plac motanii responsabili! Eşti aşa de dulce cum te uiţi pe fereastră după bipezii tăi iubiţi! Semeni cu un motan al nostru care s-a dus în rai şi care era mare luptător. Îl chema Ibrahim, ca să-l pomenesc…🙂
    Păi, cred că de Crăciun o să te plimbi iarăşi! :))

    Apreciază

    • O să mă plimb şi înainte de Crăciun – mergem la ţară în fiecare lună🙂

      Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

