Postat de: Griska | Noiembrie 25, 2009

Ospăţ vegetarian

Ăsta e unul dintre trandafirii noştri japonezi – cel mai mare. Vero ştie că-mi place să mă joc cu bobocii lui – mai ales când mă cocoţ şi îi fur. Aşa că Vero a mea a găsit doi boboci proaspăt picaţi (la vremea asta cei mai mulţi cad înainte de a înflori) şi mi i-a dat drept jucării. De fapt escroaca a vrut să scape de mine, să-mi găsească ceva de făcut – trecuse de miezul nopţii, ea mai avea de lucru, iar eu mă tot urcam pe tastatură…😈

Ei. şi m-am jucat eu ce m-am jucat, tăvălind boboceii ăia prin casă. Da, după ce i-am „ameţit” bine, i-am mâncat. Pe amândoi – cu totul şi cu totul! Şi cred că mi-au şi priit😀 Pe urmă am tras un somn pe cinste!🙂


Responses

  1. 🙂 Deci ăsta e motivul pentru care cad bobocii? Că şi la noi se întâmplă…🙂 Totuşi, ai grijă, scumpule, unele flori sunt toxice.
    Cutia – ce-a mai rămas din ea?🙂
    Missy

    Apreciază

    • Cutia e tot aşa – m-am cam plictisit de ea… Bipezii se gândesc s-o arunce, dar eu n-aş vrea, fiindcă tot o mai folosesc dreot ascunziş o dată pe zi.
      Cel mai tare s-a rupt când a fost ring de trântă cu mănuşa🙂

      Apreciază

  2. Noi am mutat ghivecele pe casa scărilor, că şi Nataşa avea tendinţe de a deveni vegetariană…

    Apreciază

    • La noi nu ţine, casa scărilor e în mijlocul blocului, n-are ferestre şi, de când ne-am modernizat, nici becurile nu se mai aprind decât atunci când sesizează câte-o mişcare🙂

      Apreciază

  3. 😀
    mie imi place feriga
    dar nu am acces la ea
    e mutata sus in alta camera🙂

    Apreciază

  4. Sakura, îmi pare rău ca nu te poţi ospăta cu ferigă din când în când…
    Chiar nu reuşeşti niciodată să te strecori în camera aia?🙂

    Apreciază

  5. Wow, puiule, ai grija cu stomacelul tau – nu si nu plante de apartament!

    Apreciază

  6. […] O floare de Florii duminică, 28 martie, 2010 — Vero Pentru toate femeile cu nume de floare, o floare din producţia proprie – care a reuşit să supravieţuiască stadiului de boboc vânat de motanul din dotare […]

    Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

