Postat de: Griska | Decembrie 7, 2009

Tentativă eşuată

Vero se chinuie de mult să mă prindă într–o poză exact când sar pe bibliotecă. N-a reuşit nici de data asta. Am fentat-o mai ales la a doua poză – n-a fost în stare să-mi fotografieze decât coada😆


Oricum, pe bibliotecă dorm numai dimineaţa. După-amiaza şi seara am alte preferinţe. De pildă, pe policioara pe care mi-au pus-o într-un colţ al camerei, deasupra ţevii caloriferului. I-am convins s-o monteze acolo printr-o metodă foarte subtilă – când treceam de pe fotoliu pe pervazul ferestrei foloseam întotdeauna ţeava aia drept treaptă!


Acolo am dormit şi în seara asta, cât a scris Vero al patrulea episod din poveste. Mi-a fost atât de somn încât am lăsat-o nesupravegheată! O să văd mâine ce-a făcut. Oricum, dacă o să vă placă mai puţin, să ştiţi că nu e vina mea!


Responses

  1. :)) Si eu am multe cozi, jumatai de botic, urechiuse, pozate in loc de Leo… nu mai spun cate sunt miscate… Asta este.

    Apreciază

  2. Nataşa zice că şi ea poate…

    Apreciază

    • Nu mă îndoiesc că Nataşa poate (e în stare de) orice!

      Apreciază

  3. Grişka, un aparat foto normal nu poate surprinde viteza unui motan, de ce te miri?
    Am început ieri după amiază să citesc Întâlnirea cu Pya, dar a venit tati de la oraş încărcat cu plase ce trebuiau cercetate şi m-am întrerupt. Azi reiau lectura şi-ţi comunic impresiile mele.
    O după amiază adormită îţi doresc!
    Missouri

    Apreciază

    • Nu ma mir, Missy, sunt incantat fiindca noi, pisicile, le dam clasa aparatelor de fotografiat!😈

      Apreciază

  4. Griska, spune-i te rog mamicii tale ca nu pot posta comentarii la „CUM VA PLACE”!😦
    Incercam sa spun ca am ramas mult in urma dar ca imi place si ca este pe gustul meu!

    Apreciază

    • Nu ştiu ce să zic, am mai încercat şi eu acum, am postat trei comentarii, folosind identitati diferite (din contul google, din contul wordpress şi ca anonim). Doar prima data a apărut mesajul ăla care spune „cererea nu poate fi procesata”, dar am încercat imediat din nou şi a mers.
      Altminteri, ne bucurăm că-ţi place povestea şi, dacă citeşti şi ultimul episod, aşteptăm un vot – pentru care îţi mulţumim de pe acum!
      Un pupic pisicesc pentru micul Leo!

      Apreciază

      • Chiar nu stiu ce se intampla…Am sa mai incerc si cand revin – merg la Timisoara si am sa-l revad pe Leo si am sa-i transmit pupicul tau – mai incerc. Pupici si tie!

        Apreciază

  5. Am votat dar comentariile nu mi le-a luat din nici un cont…

    Apreciază

    • Chiar nu-mi dau seama ce se întâmplă… Îmi pare tare rău fiindcă blogul ăla nu funcţionează cum trebuie…😦

      Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

