Postat de: Griska | Decembrie 21, 2009

La înălţime

În ultimele zile am fost mereu la înălţime, după cum se vede:

Am fost la înălţime şi ca… scriitor. Adică episodul 6 din poveste e semnat de mine😛  (Da recunosc că am… plagiat puţin, adică am folosit câteva vorbe spuse de Missy despre mine într-un comentariu de pe blogul ei!)
(Missy mă-nsoţeşte pe drumul către Palat. Şi mai avem încă un oaspete, o vrăjitoare care scrie, pe hârtie, poveşti (tipărite) despre regine şi despre elfi, şi care ne îndrăgeşte pe noi, pisicile :))


Responses

  1. wow Griska – ametesc eu cand ma uit pe unde te plimbi :))

    felicitari pentru episodul semnat de tine – chiar ai fost la inaltime si acolo!

    Apreciază

  2. Ce tare esti!
    ce sus te urci!
    te invidiez
    Eu nu…am fost invatat de mic sa nu ma urc pe multe lucruri…🙂
    ma duc la poveste🙂

    Apreciază

  3. Vai, dragule, ce curajos eşti! Bipezii tăi sunt înţelegători cu spiritul tău de aventură şi constat că te lasă pe unde vrei. Mama noastră e mai… meschină; când ne-am urcat cu Rozi în forţă pe galerie, folosind, desigur, perdeaua, Mama a făcut un tărăboi groznic; după ce şi-a revenit din leşin.🙂
    Mda, cumpărase perdeaua cu o zi înainte…🙂

    Apreciază

  4. Daaaaa, ador pisicile. Doar de aia sunt vrajitoare😀 Pratchett zice ca nu exista vrajitoare fara pisica sau altul a zi? In fine, felinele sunt cele mai dulci😀

    Apreciază

  5. @Sakura: înseamnă că tu eşti un pisic pe cât de frumos, pe atât de cuminte!🙂

    @MIssouri: Bipezii mei au cumpărat o perdea nouă cu puţin timp înainte de a mă adopta pe mine. Dar încă mai stă bine mersi în dulap🙂

    @Oana: Şi Vero spune că felinele (şi în primul rând pisicile) sunt cele mai dulci, iar eu n-o contrazic!😀

    Apreciază

  6. Nataşei îi spun:
    – Te dai jos?
    Şi ea înţelege întotdeauna apropoul şi se dă jos…

    Apreciază

    • Nataşa e o comoară la casa omului!🙂
      Grişka nu se dă jos, dă cu gheara!😆

      Apreciază

  7. 🙂
    http://memoriileluisakura.blogspot.com/2009/12/premiuuuuuuprizeeeee.html
    cu drag🙂

    Apreciază

  8. Te invidiez, eu nu ajuns asa de sus😦 Nu ca nu m-as stradui.

    Apreciază

  9. @Sakura: Mulţam fain🙂
    @ Chiţi: Nu dispera, ai toată viaţa înainte! Perseverează!🙂

    Apreciază

  10. Grişka, coboară sufleţelule că vine Moşu şi te găseşte acolo!
    Te sărut pe dunguţele negre şi-ţi urez Crăciun îmbelşugat şi fericit!

    Missy🙂

    Apreciază

    • Am coborât, Missy, acum ne putem săruta!🙂
      Crăciun fericit şi ţie, şi întregii tale familii de pisici şi de bipezi! Petrecere frumoasă!

      Apreciază

  11. Doamne ca frumos mai esti! Te pupacesc!

    Apreciază

    • Cred că ştie că e frumos… Şi profită!😈

      Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

