Postat de: Griska | Ianuarie 3, 2010

După Revelion

Eu şi bipezii mei vă mulţumim tuturor pentru urări –  asta în primul rând🙂

În al dolea rând, vreau să vă spun că am petrecut foarte bine de sărbători, după cum se vede în fotografia de mai jos😆

Iar în al treilea rând, vreau să vă dau de ştire că am scris (cam la repezeală, recunoaştem :)) episodul 7 al poveştii.

Sperăm că am rezolvat şi problema comentariilor, fiindcă am făcut un nou blog, la aceeaşi adresă, aşa cum ne-a învăţat Lady Io, căreia îi mulţumim mult, mult de tot. (Chiţi, ai o mămică de milioane, să n-o zgârii cumva, fiară mititică!) Numai că toti cei care s-au înscris în grupul  persoanelor interesate vor trebui să se reînscrie din nou, pe noul blog (dacă încă mai sunt interesaţi, bineînţeles :))


Responses

  1. Am citit si votat deja de aseara…Ce obosit esti Griska🙂 Somn usor!

    Apreciază

  2. Aha
    cam ..mahmur
    Cam obosit
    citim si noi continuarea de poveste🙂

    Apreciază

  3. Se doarme tare bine pe blăniţe şi perniţe – da cred că ştiţi şi voi, nu-i aşa?

    Apreciază

  4. shhhhhhhhhh……
    He is sleeping !!!
    So cute🙂

    Apreciază

  5. Aa, ce ma bucur!

    Apreciază

  6. […] luni, 22 martie, 2010 — Vero Uneori îl invidiez pe tipul ăsta. Are casă şi masă asigurate, doarme, mănâncă şi se […]

    Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

