Postat de: Griska | Martie 17, 2010

Anunţ… oficial :)

Vero completat blogul „Cum vă place” cu alte poveşti (SF & F & H):

  • Oltzii
  • Cazul Jurgen Gott
  • Iarbă
  • Iadul
  • Închisoare Contravenţională
  • Mărturisirea
  • Culoare locală
  • Oyoja Onuk
  • Mutare Disciplinară
  • Ziua Retragerii
  • Vă anunţ din două motive:

  • fiindcă se spune că „cititul nu dăunează sănătăţii”😀
  • fiindcă laptop-ul nu şi-a schimbat mirosul – vasăzică n-a pus poveşti toxice:mrgreen:

  • Responses

    1. noi am citit şi ieri şi, pe seară, când merg în vizită la Cella o rog să mergem iar la Vero să continuăm de undeam rămas:)
      te miauuuosalut Grişka

      Apreciază

      • Miauuuosalut, Snejinka! Şi lectură plăcută – sper să-ţi placă!

        Apreciază

    2. am recepţionat
      dormind pe laptopul propriu
      atât de plăcut mirositor

      eu tot caut să deschid
      uşiţa aceea care duce
      direct în basm
      şi nu reuşesc de la o vreme

      în lumea reală
      toate uşile dau
      în încăperi cunoscute
      din care cineva a alungat fiorul

      uşiţa-link ce deschide
      povestea altor dimensiuni
      se face tot mai strâmtă
      sau eu mă voi fi îngrăşat
      din cauza consumismului
      şi ispitelor aromate ale lumii

      Apreciază

      • Uşiţa-link se lărgeşte
        dacă ştii să visezi!
        Şi tu ştii, Lucky!🙂

        Apreciază

    3. Grişka, mulţumesc de anunţ. Ce faci, adulmeci un link spre pisicuţe bloggeriţe?🙂

      Apreciază

      • O, nu! Sunt un motan statornic – Missy e doamna inimii mele! Încerc să simt parfumul ei de pisică aristocrată!🙂

        Apreciază

    4. Am trecut să anunţ oficial că miau făcut ai mei blog!

      Apreciază

      • Sunt încântat, Nataşa! Felicitări şi bine ai venit printre noi!

        Apreciază


    Lasă un răspuns

    Categorii

