Postat de: Griska | Mai 16, 2010

Despre coadă…

Ce părere aveţi, coada mea e fotogenică?🙂


Responses

  1. Mâine Griş e invitat să vadă poze cu o gagică la mine pe blog😀

    Apreciază

  2. Mai intrebI?

    Apreciază

    • Păi… întreb fiindcă îmi place să fiu lăudat! E ca o mângâiere sub bărbiţă!😀

      Apreciază

  3. Extrem de fotogenică şi culturalizată!

    Apreciază

    • Da, o culturalizez! Adică, sunt de părere că expresia „a se pune cu burta pe carte” e total greşită. Cine e cu adevărat sârguincios se pune cu coada pe carte (sau măcar lângă carte)!😀

      Apreciază

  4. Grişka, sufleţelule, pune coada semn de carte!🙂 E o codiţă extrem de simpatică, literară şi mondenă.🙂
    Missy trimite sărutări.

    Apreciază

    • t6r5555555f
      Asta am scris eu, în pisicească, traversând tastatura🙂
      Şi eu o sărut pe Missy.

      Apreciază

  5. wow, mai rar așa coadă, aș putea spune că e o adevărată coadă de cotoi! Felicitări, Grișka, fălește-te, că ai cu ce! Serafina trimite pupici pisicești!😛

    Apreciază

  6. Miaulţumesc, şi eu o pup pe Serafina – tot pisiceşte, fireşte🙂

    Apreciază

  7. La noi în bloc a fost un motan fără coadă, dar a fost evacuat pentru neplata întreţinerii. Acum, boschetează împreună cu foştii proprietari…

    Apreciază

  8. pai, numai coada e de tine!!!!!!!!!!!🙂

    Apreciază

  9. miaouuumdamda😉
    avâd în vedere că tu ai ochii verzi, fie, e una dintre cele mai faine cozi
    hmmm (mă)miaunoconcurezi, da? ca între prieteni că eu sunt, încă, mic da’ mă exersez 😀

    Apreciază

    • Ei, Snejinku dragă, ce-i al tău e al tău: codiţa ta albă e cea mai frumoasă!🙂

      Apreciază

  10. […] Acest premiu, “Bloggerul prietenos”,  nu cere, ci impune constientizarea “piesei de legatura”, adica omul potrivit la locul potrivit!  …. […]

    Apreciază

  11. […] doresc mai bine o toamnă aurie, decât o lună mai mai ploioasă decât noiembriele toamnei! Mai lasă-ne măi mai și mai du-te către vară, lasă luna iunie (acum ar fi culmea să scriu ,  […]

    Apreciază

  12. […] la admiraţie: Adele, Cristian, Tata, Mama, Nenea Caius, Nenea Orfiv, Tot Tata, Corina, Grişka, Atitudini, Missouri, Carmen, Theodora, Solitaire, Băsescul, Link-Ping, Gabitzu, Costel, Cristian, […]

    Apreciază

  13. ei stai tu, cotoiule ca exact miine o sa-ti arat coada mea.

    si toate mitzele sa-si arate cozile sa facem concurs, si cea mai buna coada sa primeasca premiul coada de aur!

    Apreciază

    • Da, da, să facem concurs!
      Şi abia aştept să văd cât de grozavă e coada ta😀

      Apreciază

  14. da io?
    coada mea nu-i concurenţială?:)
    miauuu zis că-i cea mai cea:)
    cine?

    Apreciază

    • Păi da, coada ta e prea frumoasă ca să intre în concurs!
      Te sfătuiesc să te aşezi în faţa unei oglinzi şi s-o întrebi: „Oglndă oglinjoară, cine are cea mai frumoasă coadă din ţară?” Iar ea o să răspundă: „Snejinku are coada cea mai frumoasă, mai albă şi mai pufoasă!”🙂

      Apreciază

  15. ne cerem iertare pentru deranj, l-am luat şi de aici pe Snejinku. promitem să nu mai ne băgăm unde nu ne fierbe oala.

    Apreciază

    • Hei, Snejinku, n-am vrut să te supăr! Sunt sincer convins că ai cea mai frumoasă coadă, iar istoria aia cu oglinda n-a fost decât o glumă! Îmi pare rău dacă a sunat altfel decât ar fi trebuit😦

      Apreciază

  16. probabil că eu sunt vinovată că Snejinku este antipatizat. Şi d-na VACA VERDE a spus că el este în pericol derătăcire pe pajiştile dumneaei. Nu suntem paranoici dar nici nu dorim să deranjăm pe nimeni în nici un fel. Unde nu suntem doriţi nu revenim. Noi doar iubim. Să fim iertaţi pentru asta.

    Apreciază

    • Draga mea Cella,
      Sinceră să fiu, nu înţeleg de ce ai tras concluzia că Snejinku e antipatizat aici. Dar ne cerem scuze dacă răspunsul lui Grişka la comentariul lui a avut ceva jignitor – nu asta a fost intenţia.
      Şi menţionăm că şi tu, şi el sunteţi bineveniţi pe blogurile noastre – ori de câte ori vă face plăcere să le vizitaţi🙂

      Apreciază

  17. […] meu Nu e poza mea! miercuri, 2 iunie, 2010Sunt Grişka şi dorm unde am chef! miercuri, 26 mai, 2010Despre coadă… duminică, 16 mai, […]

    Apreciază

  18. Coada celebră în cursa pt. Oscar

    Apreciază

    • Vasăzică există curse de cozi… De formula unu, parcă aşa de zice, nu?🙂

      Apreciază

  19. […] Despre coadă… May 2010 30 comments 5 […]

    Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

