Postat de: Griska | Iulie 9, 2010

Am şi cutie!




Responses

  1. miaooooooooooo
    eu sunt uşor claustrofob, cred, nu-mi plac cutiile
    da’ dacă tu te simţi bine acolo

    Apreciază

    • Eu am fost boschetar. Bipezii mei îşi închipuie că prima mea locuinţă trebuie să fi fost o cutie de carton🙂
      Apropo, pe 15 iulie se împlinesc patru ani de când am fost adoptat. Încerc s-o conving pe Vero să dăm o petrecere aici, pe blog. Am rugat-o să facă şi invitaţii, dar nu mă las în nădejdea ei, anunţ eu, de pe acum, că toată lumea e binevenită!🙂

      Apreciază

  2. Gris, iti faci trusou?😛

    Apreciază

    • Eu nu fac nimic – bipezii se ocupă de toate, că de-aia îi ţin pe lângă casă…🙂

      Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

