Postat de: Griska | Iulie 25, 2010

Sunt îngrozit!

Sărata Monteoru - octombrie 2008

Nu ştiu dacă v-am mai spus, dar se poate vedea în poza de mai sus că sunt un admirator al naturii!🙂

Însă Vero zice că traiul în  natură e periculos pentru pisici. Fiindcă lumea e plină de oameni răi!

Poate vă aduceţi aminte că v-am povestit, aici, că a dispărut motanul Codiţă, despre care tataia-bipedul credea c-a fost furat de vecinul lui, ciobanul… Ei bine, acum mă tem că bipezii ăia nemernici care sunt vecini cu bunicii mei nu l-au furat, l-au omorât!

Asta fiindcă bunica bipedă ne-a spus o poveste cumplită – şi adevărată!

Cică vecinii ăştia au avut în vara asta o căţel şi o pisică. Şi vecina, mami a lor, i-a prins, pe rând, cu câte un pui de găină în gură;  aşa că i-a condamnat la moarte şi i-a ucis cu mâna ei – adică nu cu mâna goală, cu toporul!😦

Ştiu că bipezilor nu le place să le mănânce patrupezii orătăniile, dar oare n-ar fi putut să-i ducă pe cei doi la stână? Doar acolo nu-s pui de găină! Sau nu putea să le caute un stăpân care nu creşte găini, un orăşean?


Responses

  1. griska, e cumplit. nici nu stiu ce sa-ti spun. ai grija mare. asa i-am spus si lui naomi. voi, care sunteti suflete atat de dragi noua, aveti grija. nu toti bipezii sunt ca mami si tati. din pacate.

    Apreciază

  2. Foarte urât obicei au unii oameni! Ţin animăluţele nemâncate, apoi se miră că vânează! Am şi eu ştire de asemenea fapte cumplite, de aceea te avertizez dragul meu Grişka, păzeşte-te!
    Te iubim!🙂
    Mama şi Missouri

    Apreciază

  3. Doamne, Griska, e cumplit. Am aflat de animalute atat de infometate, incat au incercat sa intre in custile pentru iepuri. Griska, oamenii acestia rai nu sunt capabili de iubire, nu se iubesc nici pe ei, nici pe semenii lor si nici pe voi, animalutele noastre dragi.
    Sa-i uitam, SA II OCOLIM, si sa stam cuminti acasa, cu mami si tati. Si Serafina e de acord cu asta!
    Pupic pe botic!🙂

    Apreciază

  4. Vă mulţumesc pentru sfaturi. Bipezii mei mă păzesc, nu mă lasă să ies din casă când mergem la ţară. Şi eu sunt un pisic prudent, când nu sunt în apartamentul nostru nu las nici un străin să pună mâna pe mine🙂
    Dar sărmanul Codiţă, motanul dispărut. era taaare blând şi prietenos. A fost abandonat de cineva chiar în curtea bunicilor mei, când nu era decât un pisoiaş. Eram şi noi acolo – Gheo l-a găsit străduindu-se să roadă grăunţele găinilor, atât era de flămând sărmanul. Şi s-a lăsat imediat luat în braţe, a tors foarte încântat pe umărul lui Vero…
    Toţi bipezii au fost foarte supăraţi când a dispărut…😦

    Apreciază

  5. offf
    cînd aud „poveşti” atît de triste îmi vine să…
    n-am priceput niciodată răutatea(PROSTIA!!!) gratuită. cred că am un mare handicap😦

    Apreciază

    • Vero spune că nu eşti singura, şi ea are handicapul ăsta! E cumplit, zice ea, să te gândeşti că un om poate maltrata un animal atât de mic şi de drăgălaş cum e o pisică, sau unul atât de devotat, cum e un câine…

      Apreciază

  6. Hmmm…acum chiar ca sunt speriat…cum sa ma duca pe mine la tara ai mei…pai daca patesc asa ceva😦
    Oricum este absolut de neiertat asa ceva…intotdeauna exista solutii…dar am vazut si noi la tara asemenea cazuri…nu mai zic de pui de pisica ingropati de vii sau omorati…la tara nu au auzit de castrat…nu au auzit de multe… Animalul e animal si atat😦

    Apreciază

    • Dragă Pisule, depinde şi ce fel de vecini aveţi la ţară… Şi cât de „uşarnic” o să devii dacă te muţi acolo… Fiindcă tu ai scăpat de biluţe, probabil că n-o să alergi după doamnele şi domnişoarele pisici din tot satul, adică n-o să te îndepărtezi prea mult de casă…
      Dar eu îţi doresc din tot sufletul să poţi rămâne cu ai tăi…🙂

      Apreciază

  7. […] Deşi alţii înţeleg prin promendă aşa ceva: Promenada la lacul Woerthersee, Austria […]

    Apreciază

  8. Groaznic, măi pisulică, mi s-a zburlit coama!… Uof, şi dacă ar fi o doar o poveste ori doar o întâmplare!… Trist, trist! Ai grijă şi tu, Grişulete, şi nu te mai perinda pe marginea balconului!

    Apreciază

    • Ei, pe balcon zic eu că nu-s în pericol, fiindcă bipezii mei l-au închis, mă uit afară prin geam…🙂

      Apreciază

  9. E cumplit ca exista oameni atat de redusi mintal incat sa ucida, si sa nu manifeste nici cea mai mica intelegere fata de fiintele cu care ne-a fost dat sa convietuim si instinctele lor! Lipsa de cultura si degenerarea oamenilor din mediul rural este revoltatoare, si intotdeauna ma determina sa ma intreb daca aceste exemplare ratate ale evolutiei merita sa traiasca si sa se bucure de „drepturile omului”, notiune cu care este evident ca nu au nici o legatura!

    Apreciază

    • Din păcate, bipezi din ăştia răi nu sunt doar la ţară, sunt şi în oraşe!😦

      Apreciază

  10. hei Griska vad ca erai aici la Sarata Munteoru in Judetul Buzau..:D in Buzau stau si eu..nu-i asa ca e frumos la munteoru ? lu mami a mea ii place..:)

    Apreciază

    • Şi bipezilor mei le-a plăcut, au spus c-o să mai mergem şi altă dată. Şi eu zic că ai dreptate, e foarte frumos acolo!🙂

      Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

