Postat de: Griska | Noiembrie 2, 2010

Diploma de merit

Am participat la un concurs de modă, organizat pe noul blog PetsHouse.

Am avut o costumaţie nonconformistă şi avangardistă, pe care o cunoaşteţi deja, dar îmi permit să vă reîmprospătez memoria:

La început, juriul nu m-a apreciat la adevărata mea valoare, am ieşit pe ultimul loc, dar am primit totuşi o diplomă:

Iar în final am fost reabilitat, fiindcă am primit o diplomă de merit:


COMPLETARE:

Trebuie să v-o prezint neapărat şi pe organizatoarea concursului, Daisy, frumoasa căţeluşă cu ochi albaştri, prietena mea de pe Petsbox.


Puteţi citi povestea ei aici.


Responses

  1. Felicitări, fie să cucereşti mapamondul cu noi creaţii uluitoare!

    Apreciază

    • Miaulţumesc, nenea Vania, ştiam eu că eşti un adevărat cunoscător în domeniul modei pisiceşti!🙂

      Apreciază

  2. Intr-adevar este o costumatie a viitorului…
    Atat oamenii cat si prietenii lor patrupezi vor avea bani numai pentru hainele-cartoane.

    Zambetul lui Griska a cucerit marele juriu si atitudinea; se vede cum tine posesiv slapul, care cred ca a fost ales ca si accesoriu. 🙂

    FELICITARI! 😀

    Apreciază

    • Miaulţumesc, miaulţumesc!🙂
      Da, chiar aşa este. şlapul e un accesoriu care nu trebuie să lipsească!😀

      Apreciază

  3. Griska te trec acum in blogroll.
    Nu stiu cum de nu am uitat.🙂

    Apreciază

    • Şi eu te-am trecut acum în blogroll – am vrut să te trec mai demult, şi am tot uitat🙂

      Apreciază

  4. […] deosebire de alţi motani, Taras nu prea se sinchisea de modă. O simplă pătură, ca să nu lase păr pe pat, şi se […]

    Apreciază

  5. Imi place! Nu-i mai las pe bipezii mei să mai arunce cartoanele, înainte de a le proba! Oricum, Grişa, asta nu-i chiar o noutate: ştii foarte bine că noi, pisicile, avem o mare slăbiciune pentru cutiile de carton! Meritul tău este că ai reinventat moda! Felicitări pentru diplomă!

    Apreciază

    • Îţi miaulţumesc pentru felicitări, Baghi🙂
      Bipezii mei au învăţat deja cum e treaba cu cutiile de carton. Am întotdeauna la dispoziţie una – sau chiar două😆

      Apreciază

  6. Felicitări, prietene!🙂 Tot aşa!🙂

    Apreciază

    • Felicitări şi ţie, Alberto! Îţi stă tare bine cu fular!🙂

      Apreciază

      • Miaulţumesc!😀 Totuşi mie nu prea îmi place… gănăfiorii lui frumoşi au cam ajuns aţe :))

        Apreciază

        • Miao, nu cumva le-ai dat nişte gheruţe de ajutor ca s-ajungă aşa?😆

          Apreciază

  7. Grişka, Lady Ga-Ga o să moară de ciudă! Ea ştie ce-i frumos.😀

    Apreciază

  8. super..esti un dulce!

    Apreciază

  9. felicitări pisiceşti cu tot sufletul, de la naomi şi mămica ei.
    da, avangardist dar ravisant de-a dreptul cum îţi şade ţie mai bine.
    te îmbrăţişăm cu mult drag pe tine şi pe mămica ta.
    miao!

    semnează naomi, prietena ta!

    Apreciază

    • Miaulţumesc, tanti Pisica. Miaulţumesc, Naomi.🙂
      Şi noi vă îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

  10. […] Cristian Lisandru, Bibliotecarul, Aliosa, Basarica, Popa Teapa, Gebelezis, Orfiv, Plano 10, Griska, Razvan, Societate, Dispecer Blogosfera, KinR, Gara pentru Noi, Augustin, Natasa, Caius, Madi, , […]

    Apreciază

  11. […] Cristian Lisandru, Bibliotecarul, Aliosa, Basarica, Popa Teapa, Gebelezis, Orfiv, Plano 10, Griska, Razvan, Societate, Dispecer Blogosfera,  Gara pentru Noi, Augustin, Natasa, Caius, Madi, , […]

    Apreciază

  12. […] plouaţi: Elisa, Gabriela Rus, Eftimie, Andi Bob, Melami, Gabriela Savitsky, Gabi123, Grişka, Orfiv, Oplisme, Călin Hera, Caius, Nataşa, Societate, Ada Pavel, Ana Usca şi […]

    Apreciază

  13. […] Rox, Maia, Brankardierul,  Victor Ponta,  Corina Cretu,   Elisa, Vania, Gabriela Savitsky, Grişka,  Nataşa, Societate,  Ana Usca, Ioan Usca, Mihai Voicu, Onu, Dispecer Blogosferă,  Mirela […]

    Apreciază

  14. […] afară de Alberto, am scris deja, aici, şi despre frumoasa căţeluşă Daisy, organizatoarea concursului de modă. Daisy are un blog […]

    Apreciază

  15. Felicitări pentru curajul de a purta o aşa ţinută haute couture şi pentru diplomele ce au sosit în mod firesc.🙂

    Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

