Postat de: Griska | Noiembrie 6, 2010

Naomi – de pe Petsbox

Cred că o cunoaşteţi pe Naomi, pisica cu ochi verzi şi năsuc roz, fiindcă mămica ei bipedă, Pisica, vine deseori în vizită pe-aici. Până acum, Naomi apărea, din când în când, pe Pisica’s Blog. Dar în prezent are un loc numai al ei, contul de pe Petsbox – unde toată lumea o iubeşte şi o respectă, fiindcă Naomi are o vârstă respectabilă: 16 ani şi 6 luni!

Citiţi aici povestea lui Naomi, pe care bipezii ei o adoră şi o răsfaţă ca pe o prinţesă🙂


Responses

  1. miaoooo! suntem încântate prietene că ne-ai făcut aşa o prezentare frumoasă!
    îmbrăţişări mari, mari de la pisica pentru tine şi mămica ta, miaupupături speciale de la prinţesa naomi!

    Apreciază

    • Miao, eu n-am nici un merit, prezentarea e frumoasă pentru că Naomi e frumoasă şi pozele ei sunt, fireşte, tot frumoase🙂

      Apreciază

      • eşti un prieten bun şi extrem de special pentru noi, ăsta e meritul tău, prietene. al tău şi al mămicii tale.

        Apreciază

  2. Frumoasa noastră prietenă… my sis!
    He he, ce mândru-s de ea!🙂

    Apreciază

    • Ai şi de ce, Alberto! Şi ea are de ce să fie mândră de tine!🙂
      Iar eu sunt mândru fiindcă sunt prieten cu voi doi!🙂

      Apreciază

    • mulţumesc frăţiorul meu! eu sunt mândră că am prieteni aşa de buni şi că vă iubesc mult de tot. miao! (ştiţi voi, naomi miaună şi pisica execută scrierea… )

      Apreciază

  3. […] toată ziua era purtat în braţe, ca un mameluc. Da’ io nu stau, că mă pot deplasa şi singură! Adevărat, Taras ieşea pe stradă, eu în schimb nu ies din bloc, ca […]

    Apreciază

  4. Graţie bunului meu prieten Grişca, acum te pot vedea şi eu, în toată splendoarea ta!:) Ce este şi mai important pentru mine, eşti şi mai în vârstă decât mine, cu vreo 3-4 anişori! Asta e bine, căci vârsta mea începuse să-i îngrijoreze pe bipezii mei. Totuşi, nu mă abţin să fac o observaţie. Grişa, tu nu ştii că nu se spune vârsta doamnelor, fie ele şi pisicuţe!:)))

    Apreciază

    • Da, sigur, Baghi, ai dreptate în ceea ce priveşte vârsta doamnelor, dar vârsta lui Naomi apare deja în profilul ei de pe Petsbox (de acolo o am aflat-o şi eu) – prin urmare m-am gândit că nu vrea să facă un secret din asta🙂

      Apreciază

    • baghi, pe petsbox sunt în toată splendoarea mea. pe blog, la mami, sunt câteva poze şi povestea… miao! mă bucur să te cunosc.
      spune-le bipezilor tăi să nu se teamă de vârstă, este ştiut faptul că pisicile de apartament pot trăi chiar şi 20 de ani. eu sper să-i ajung!🙂 şi îţi doresc şi ţie! şi tuturor prietenilor mei!

      Apreciază

  5. […] Lisandru, Carmen Negoiţă, Elisa, George Valah, Adrian Voicu, Gabriela Savitsky, Teo Negură, Grişka, Simion Cristian, Amalgammax, Răzvanrc, Supravieţuitor, Mirela Pete, Ragnar, Cristian Dima, […]

    Apreciază

  6. […] viata voastra ce culoare si-a ales cand a alunecat pe curcubeu ca sa ajunga pe […]

    Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

