Postat de: Griska | Decembrie 13, 2010

Întâlnire de gradul III spre IV

Adică nu ştiu eu prea bine de ce grad a fost, fiindcă, la urma urmelor, nu sunt decât un motan, nu-i aşa?

Dar a fost prima mea întâlnire cu cineva care m-a trecut în blogroll, iar acest cineva s-a întâmplat să fie tocmai Moshul SF, însoţit de tanti Cristina🙂

Îmi pare rău că poza nu e prea grozavă – şi asta numai şi numai din vina fotografului, fireşte! – dar sper că totuşi  mă recunoaşteţi…😀


Iar după întâlnire am tras, desigur, un pui de somn…


Responses

  1. […] E vreme sfântă, e vreme de urare, Pruncul Isus, pe toţi, să ne călăuzească, iar sufletu-ne, primenit de sărbătoare, acum şi mâine, în veci, să îl primească! […]

    Apreciază

  2. Măi Grișka, trebuie să recunosc un fapt, și anume că ești un motan de toată isprava.
    Îți mulțumesc pentru că ai fost o gazdă atât de bună și te rog să transmiți un pupic de recunoștință și stăpânilor tăi. La mulți ani și sper să ajungi Președinte al motanilor!
    (P.S.: Jumătate din răspunsul ăsta aparține Cristinei! Alege tu care anume…)

    Apreciază

    • Miaulţumesc pentru compliment şi pentru urări şi promit că transmit pupicul🙂
      Cu alesul jumătăţii e mai complicat, mă mai gândesc mâine, că acum mi-e somn…🙂

      Apreciază

  3. […] Marinescu, Melami, Adele Onete, Gabitzu, Cristian Lisandru, Mirela Pete, Chat Noir, George Valah, Grişka, Carmen Negoiţă, Cristian Dima, Gabi123, Teo Negură, Ragnar, Simion Cristian, […]

    Apreciază

  4. moshulsf, dar vaaai, nu ştii? grişka este deja preşedintele motanilor şi cavaler de onoare al ordinului roade cărţi! în lumea pisicească el a deschis calea cunoaşterii pentru multe feline, iar îndemnul său „roadeţi, roadeţi, roadeţi” a avut un ecou cu mult mai mare decât însăşi cuvintele lui ştefan cel mare şi sfânt!
    mda, grişka…. te-am recunoscut, cred însă că fotograful a fost pur şi simplu invidios, nu nepriceput.😉

    Apreciază

    • Miao, sunt copleşit, miaulţumesc pentru toate vorbele frumoase!🙂

      Apreciază

  5. Mobilierul este New Age?

    Apreciază

    • Miao, io-s un motan, nene, nu-ş ce-i aia New Age😛
      Cât despre mobilier, presupun că vorbeşti despre diversele obiecte bizare împrăştiate prin casă, pe care pot să dorm, când nu le folosesc ca să-mi ascut ghearele:mrgreen:

      Apreciază

  6. Grişka, eşti un geniu, nenea şi-a dat seama de valoarea ta!😀 Missouri îţi trimite câteva gheme gata toarse şi multe sărutări. Te întreabă ce mai ştii de povestea noastră…🙂

    Apreciază

    • Mao, „un geniu” – şi asta mă copleşeşte, noroc că sunt tărcat şi nu se vede că roşesc!😆
      Sunt încântat de sărutările şi de ghemele lui Missouri – şi eu torc visând la ea!🙂
      Dar cu povestea lucrurile nu stau prea bine, fiindcă depindem de puturoasa şi de escroaca de Vero, care îşi găseşte mereu altceva de făcut!😦

      Apreciază

  7. Ce motanel ospitalier! Prin arealul meu de raspandire pisicile intampina pe cei ce nu-s de-ai casei cu gheare, colti, zbarleli si maraieli… Nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar intampla daca ar prinde pe cineva necunoscut noaptea prin casa🙂

    Apreciază

    • Eu sunt un motan şcolit, am văzut că bipezii mei i-au primit bine de noii sosiţi în teritoriul nostru, aşa că nu i-am muşcat şi nu i-am zgâriat, nici măcar nu i-am stupit – mai ales că şi ei s-au purtat frumos cu mine, mi-au adus şi nişte păpică cadou🙂

      Apreciază

      • Pisoi intelectual… Un dulce, din toate punctele de vedere🙂 . Papa special pentru pisici?

        Apreciază

  8. Dar dacă ne-am întâlni noi, adică Baghi cu Grişka, ce grad crezi c-ar trebui să aibă întâlnirea?:)

    Apreciază

    • Ar fi de gradul B-G (Baghi-Grişka, ca să respectăm ordinea alfabetică), adică ar fi un eveniment excepţional, unic în felul său!😛

      Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

