Postat de: Griska | Martie 8, 2012

Unu la zero pentru mine!

O ştiţi pe psi? Cea pe blogul căreia puteţi admira poza de mai jos?

Ei bine, Vero e invitată azi acolo, pe blogul lui psi, dar am reuşit s-o eclipsez din nou. Toată lumea e atât de încântată de mine şi de Maya (sora mea din blogosferă), precum  şi de florile oferite de noi, încât uită să citească povestea lui Vero:mrgreen:  Aşa că ea s-a dat bătută şi mi-a cedat mie rolul de gazdă în deplasare!

Încă o dată, unu la zero pentru mine!!!


Responses

  1. Bravo, Griska! Felicitari, frumosule!

    Apreciază

  2. greu cu cititu”….bravo Griska frumosule🙂

    Apreciază

  3. 😆
    Măi, măi Griska, măi, d’apoi frumos e cum ai procedat?😆

    Apreciază

    • Păi ce vină am eu dacă sunt mai frumos şi mai deştept?😀

      Apreciază

  4. Grișka, bunul meu prieten!
    Îți mai dau și eu un șut în dos și ai doi la zero!
    Și miorlăi asta pentru că numai ce inventai SSS,
    ceva care ni se potrivește…

    Apreciază

    • Miao, merci, Baghi! Prietenul la… fotbal se cunoaşte!😀

      Apreciază

  5. 😆 grişka, grişka, hai recunoaşte că ţi-am dat şi eu un strop de ajutor de data asta. şi mai reucnoaşte că vero a scris minunat!😉 ca de fiecare dată, de altfel!

    Apreciază

    • Miao, recunosc, recunosc… şi una, şi alta.
      Da’ tot unu la zero pentru mine este!😀

      Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

