Postat de: Griska | Martie 12, 2012

Prea multă linişte…

E prea multă linişte… Nu sună nici măcar interfonul!

Mă uit degeaba la el!

Trag şi cu urechea, chiar lângă fir:

Oare nu-i nimic de făcut? Lăsaţi-mă să mă gândesc.

Gata, ştiu: clic aici!

___ ___ ___

Despre liniştea prea multă au mai scris psi şi toţi prietenii (bipezi sau nu) înscrişi în tabelul ei:  aACarmen Pricopalmanahevirusverbalisanacondelescorpiogenovevadans, vantdetoamna, Vero

Iar eu mai pot fi admirat şi pe blogul lui Vero, a scris ieri despre mine🙂


Responses

  1. Salut frumosule, ce norocos ești! Ai interfon cu cablu numai bun de ros…La mine în casa nu mai exista nimic cu cablu :((. Cica spre binele meu. Este adevarat ca m-am jucat și am ros un pic cablul de la telefonul fix și de atunci nu mai funcționează, iar mami a desființat/ascuns toate cablurile din casa, zicea ceva ca prin unele trece curent și ma pot răni. Miauu, o săptămână minunata iți doresc!

    Apreciază

    • Miao, Musette, eu n-am ros niciodată cabluri. Numai în cartoane îmi înfig colţişorii. Şi în mâinile bipezilor, dacă mă supără!😛
      Miao, o săptămână frumoasă şi ţie!

      Apreciază

  2. […] temă a fost abordată de psi şi de toţi cei înscrişi în tabelul ei: Griska, aA, Carmen Pricop 45.700000 27.179722 Share […]

    Apreciază

  3. […] aceeaşi temă au mai scris psi, grişka, cerroşu, poezele, vero, Share this:FacebookTwitterLike this:LikeBe the first to like this post. […]

    Apreciază

  4. S-o-ntreb io pa Veronica,
    M-o fi apelat iubita?
    Sau oi fi primit apel,
    De la varu’ soricel? Miauuu! :))

    Apreciază

    • Nu e nevoie s-o-ntreb, că-n casa asta nu sună nimic fără s-aud eu!😀

      Apreciază

  5. […] mai scris ,,Provocarea” si psi, Griska, Carmen Pricop, almanahe, anacondele, aA, Vero, virusverbalis, Like this:LikeBe the first to […]

    Apreciază

  6. pisici cântând? da’ de almanahe cântând n-ai auzit, cre’că…:))
    liniştea vine întotdeauna dinspre cărţi şi almanahe cu poze…:)

    Apreciază

    • Înseamnă că de-aia e prea multă linişte la noi: avem prea multe cărţi (şi almanahe :P)!

      Apreciază

  7. acum ştiu, grişka, de unde s-a inspirat maya de-i aşa de guralivă!😆

    Apreciază

  8. Ce crumos troneaza peste linistea cartilor…spre deosebire de un Rufus (al meu) miorlait si prea nelinistit :)…

    Apreciază

    • Miao, cred că atunci când m-au fotografiat a fost singura dată când am tronat oe raftul ăla – de obicei îl folosesc doar drept treaptă ca să sar pe cuier!😀

      Apreciază

  9. […] din tabelul cu care se încheie articolul ei: aA, CarmenPricop, almanahe, virusverbalis, Grişka, scorpio, genovevadans, vantdetoamna, Vero Rate this: Share this:FacebookTwitterMai […]

    Apreciază

  10. eu nu stiu unde ai gasit link-ul cu pricina, e colosal.

    Apreciază

    • Am căutat cu Google pisici cântând, sau cam aşa ceva, şi a fost primul peste care-am dat🙂
      Mă bucur că ţi-a plăcut.

      Apreciază

  11. Mama mia, cei doi teroristi ai mei cand aud interfonul scoala blocul in picioare….si asta nu e tot , mi-am instruit amicii sasunee pe telefon sa le deschid tocmaipentru liniste…s-au prins baietii si acum cand suna telefonul, latra de nu se mai intelege om cu persoana:))

    Apreciază

    • Şi eu mă duc la uşă când aud interfonul şi stau acolo, adesea mieunând, până când soseşte în apartament cel care-a sunat😀

      Apreciază

  12. […] personal la Bookfest 2012, pe minunata Ana Veronica Mircea. Un gînd bun şi pentru motanul Grişka, inspiratorul şi sfetnicul său de […]

    Apreciază

  13. […] lui tibi, de la lansarea cărţii “floarea de loldilal”, cea cu grişka este de pe blogul lui, iar maya şi-a dat acordul să lase şi ea o […]

    Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

