Postat de: Griska | Decembrie 24, 2012

Sărbători fericite!!!


Responses

  1. Sarbatori fericite iti doresc prieten drag impreuna cu bipezii tai.
    Pupici!

    Apreciază

    • Maulţumesc tare mult, Musette! Să ai un an 2013 fericit!!!

      Apreciază

  2. Draga Griska

    Iti urez u Craciun minunat alaturi de bipezii tai…Scuze de intarziere, dar daca veii citi ce au scris baietii mei vei intelege..

    Ai mai spart vreun glob?Sau tu esti mai intelept decat al meu tanar pisoi care s-a urcat in brad…

    Sarbatori fericite !!!

    Apreciază

    • Miaulţumesc tare mult!
      Noi am plecat de sărbători la ţară, n-am făcut brad anul ăsta, şi nici bipezii bătrâni la care-am fost n-aveau.
      Dar în anii trecuţi, când am avut câte un brăduleţ, nu m-am urcat în el şi nici nu i-am dat cine ştie ce atenţie.

      La mulţi ani!!!

      Apreciază

  3. […] Invitați: AURORA,Tury,Zina,Griska,Roxana,Cristi,și cine ne mai citește cu drag! […]

    Apreciază

  4. La multi ani, amice !! :)) Woof, Wooff – miao……

    Apreciază

    • Miao! Miaulţumesc, la fel! Mulţi şi frumoşi, cu sănătate şi noroc!

      Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

