Postat de: Griska | Aprilie 1, 2013

În faţa indiferenţei

Pe mine nu mă tratează nimeni cu indiferenţă! Dacă vreau să mă bage în seamă, îl muşc şi-l zgârii de nu se vede! Sau mă urc pe cutiile lui!😛

Dar de fapt voiam să vă rog să nu credeţi că eu şi Vero vă tratăm cu indiferenţă fiindc-o să ne facem nevăzuţi din clubul psi până în mai – sau chiar până după Paşti.

Nu vrem decât să luăm o pauză, Vero în carapacea ei, iar eu în cutia mea – ia uitaţi-vă, în sfârşit am una pe măsură!

Să ne regăsim cu bine!

* * *

Despre indiferenţă au mai spus ce-au avut de spus psi şi cei înscrişi în tabelul ei


Responses

  1. Si tu Brutus???? :)))) no hai, o sa fiu indiferenta pana vii inapoi….miauuu. :))))

    Apreciază

  2. […] Au mai scris   psi, dordefemeie, micilemizerii, innerspacejournal, lafeeblanche, anavero, tiberiu, griska […]

    Apreciază

  3. […] dor . Grişka […]

    Apreciază

  4. O sa va simtim lipsa, dar acceptam ca nu avem incotro🙂

    Apreciază

    • O să ne simţim măguiiţi dacă lipsa noastră se va remarca…

      Apreciază

  5. E doar aparent indiferent ca stie sa capteze atentia cand are nevoie.🙂 Pufy a mea are o gura si miauna atat de tare incat ai senzatia ca se cearta cu tine. Nu poti ramane indiferent la solicitarile ei. Si cat ii mai place si ei sa intre in cutii, in genti deschise, in sacose goale si chiar sa fie plimbata prin casa cu ele.🙂

    Apreciază

    • Treabă tipic pisicească. Eu sar şi pe toate scaunele pe care le mută Vero dintr-un loc în altul, ca să fiu plimbat cu ele🙂

      Apreciază

  6. ai cutie nouă, motane traducător?😀
    nu ştiu dacă ar putea să te trateze cuineva cu indiferenţă pe tine. zău că nu.

    Apreciază

    • Miao, da, o cutie pe cinste, cea mai mare de până acum – în afară de a frigiderului, pe care bipezii au ţinut-o câteva zile în sufragerie, special pentru mine🙂

      Apreciază

  7. De la o vreme mâțuca mea a devenit tare drăgăstoasă, adică și mai drăgostoasă, ca dovadă că, mai nou, vine în timp ce dorm să mă lingă pe față. Lumea prin casă, invidioasă desigur, zice că face așa ca să mă trezească și să-i dau să mănânce sau să o mângâi pe blană. Lumea rea și plină de invidie pe norocul meu:mrgreen:

    Apreciază

    • Miao, da, există o droaie de bipezi invidioşi, geloşi când noi îi iubim pe alţii mai mult decât pe ei🙂

      Apreciază

      • Da, da. Și chiar și când mâțuca se tăvălește pe jos în fața mea, obligându-mă să mă las în genunchi pe covor ca să o mângâi și să o smotocesc. Chiar și când mă urmărește ca o umbră prin toată casa. Și eu nu mă supăr niciodată. Nici când noaptea, vin de la baie și calc pe ea în întuneric, ridicând toată casa în țipăt de spaimă😀 Doar lumea cea invidioasă comentează, dragă!

        Apreciază

        • Miao, mă recunosc în tot ce spui! Însă Vero bântuie noaptea prin casă cu lanterna, tocmai ca să nu mă calce pe coadă – care, după ce că stă în drum, mi se mai şi mişcă încolo şi încoace!🙂

          Apreciază

  8. Ne va fi dor de tine Griska!

    Apreciază

    • Miaulţumesc, mă simt măgulit!😳

      Dar blogul meu e tot timpul aici, când vă este foarte dor îl puteţi răsfoi, poate sunt articole mai vechi pe care nu le-aţi mai văzut…

      Apreciază

  9. Păi bravo Grișka, cu așa arme nu am mai fi nici noi, oamenii, tratați cu indiferență. Ia să îmi las unghiile mai mari😀

    Apreciază

    • Miao, chiar aşa, de ce nu vă lăsaţi unghiile mai mari, ca să zgâriaţi şi voi?😆

      Apreciază

  10. Azi ti-am vazut pozele pe Facebook😛 Mi-ai luminat ziua :)) Te-zu admirat si bipedele din casa care nu au vrut sa ma creada cand le-am spus: „El e Griska , e un motan haios si are blog…In plus are o stapana foarte faina care il promoveaza iar el o ajuta la scris…… ” Mi-au spus ca „bat campii „si atunci le-am argumentat aratandu-ti blogul si pe cel al lui vero, mmi-au dat dreptate batand in retragere….

    Vacanta placuta , iti voi simti lipsa…

    Apreciază

    • Miao, sunt încântat că le-am plăcut bipedelor! Îmi place să fiu admirat!🙂
      Şi-ţi mulţumesc tare mult că ne-ai lăudat, pe mine şi pe Vero! Şi ea îţi mulţumeşte.

      Vacanţa ar fi şi mai plăcută dacă m-ar lăsa Vero să dorm cu capul pe tastatură! Dar mă tot dă deoparte – cică nu poate să traducă din cauza mea! Şi zău că nu-mi ţin capul decât pe o treime din taste! Ei îi rămân două treimi, şi tot nu-i ajung!

      Apreciază

      • Spunei lui Vero sa isi ia o tastatura pe usb …Aceasta anuleaza tastatura laptopului si astfel veti putea beneficia amandoi de de beneficiile tehnologiei :)) tu stand cu capul tastatura principala iar Vero sa traduca in liniste….

        Am o intrebare .Tu esti intelept si trecut pin mai multe experiente..Tu tte urcai in bradul din fata geamului tau??
        Thomas s-a urcat pana in varful bradului din fata blocului si am reusit sa il salvez doar din balconul vecinei de la etajul 2,….Ii era frica sa coboare.

        O alta cascadorie pe care o face este aceea de a merge pe marginea balconului pana la vecinul de la scara cealalta , deschide sita de la geam poposind pe cutia de la clima si alunga porumbeii…..Tu faceai asa ceva cand erai tanar?? Daca da, ce facea Vero cu tine???Nu de alta, dar mama mea nu mai stie ce sa faca cu el , el e rezident la ea in apartament pentru ca se intelege foarte bine cu Yorky.

        Apreciază

        • Bună idee, asta cu tastatura usb! Miaulţumesc!

          În legătură cu întrebarea ta, îmi pare rău, dar nu pot să te-ajut. Noi n-avem niciun brad şi, în general, niciun pom în faţa geamului.
          Iar balconul nostru e închis, şi la toate geamurile avem plasă antipisică (adică plasă antiţânţati dublată cu una mai rară, dar mai groasă, ca să n-o pot sfâşia eu cu gheruţele). Aşa că n-am putut niciodată să plec în explorări. N-am reuşit decât să dau cu capul în geam când am vrut să mă reped la câte o pasăre care zbura de cealaltă parte a lui🙂

          Apreciază

          • Si noi avem cele doua balcoane inchise dar au doar plasa antitantari oe care Thomas o deschide cu usurinta.Cum s-a amvelopat blocul, partea pe care el poate merge si explora este suficient de lat sa se lungeasva pe ea…..Dar pe data de 2 mergem la medic , la o operatie necesara…..Ne pare rau ca nu va avea urmasi dar va ramane unic…ce saa facem trebuie ca e zbanghiu rau….

            Sarbatori fericite, Griska !! Multa sanatate lui Vero si tatalui tau biped!!!

            Apreciază

            • Ai mei au fixat ramele plaselor cu şuruburi, ca să nu le pot deschide.
              Îi ţin lăbuţele pumn lui Thomas, să scape cât mai uşor de operaţie.
              Eu n-am făcut-o, dar urmaşi tot nu cred c-o să am, fiindcă n-am voie la pisici😦
              Noi maiulţumim şi mulţumim pentru urări şi vă dorim şi ţie şi familiei tale bipede şi patrupede multă sănătate şi sărbători fericite!

              Apreciază

  11. http://cammely.wordpress.com/2013/04/23/va-doresc-o-zi-de-sf-gheorghe-cat-mai-frumoasa-si-la-multi-ani-sarbatoritilor/

    Apreciază

  12. Griska
    Mițuca mea îți transmite: Miau, miaaaau, miau.
    Adică sărbători fericite de Paște și să mănânci numai bunătăți.
    Știu că sunt doar trei cuvinte și eu le-am tradus în mult mai multe, dar limba voastră pisicească este foarte concludentă, spune multe în cuvinte puține😆

    Apreciază

    • Miao, miaaaaao, miao!
      Miaulţumesc tare mult! Şi eu îi doresc Miţucăi tale sărbători îmbelşugate, cu bucate minunate!🙂
      Şi vouă, bipezilor, sărbători pe placul vostru!

      Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

