Postat de: Griska | August 12, 2013

Cine eşti tu…?

Mănăstire într-un picior,
Ghici ciupercă cine-i!

– 1 –

Scrie cu suflet şi cu mult umor;
Şi-i mic, e-un ursuleţ rătăcitor:
A rătăcit prin cartea lui
Şi-acum pe-un blog umblă haihui.
Dacti e prietena lui bună,
Şi-i şi cu Baghi mână-n mână.

? ? ?

– 2 –

E mama pisicilor
Şi zeiţa poveştilor.
Din spaime face fuior,
Toarce cuvinte care nu mor…

? ? ?

– 3 –

E mama metaforelor
Şi pisica pervazurilor!
Maiună cântec, miaună dor,
Toarce magia cuvintelor.

? ? ?

– 4 –

Trage de sforile cuvintelor,
Le desparte,
Le leagă aparte,
Le-mparte tuturor –
Pentru că e proprietăreasa lor!
De teatru are parte,
De vers nu se desparte:
Alb sau cu rimă
De blog i se-anină.

? ? ?

– 5 –

Scrie poezele,
Ne încântă cu ele.
Şi proza-i iese de minune,
La o cafea poveşti ne spune…

? ? ?

Pe tema „cine eşti tu” au mai scris şi alţii; îi găsiţi aici, în tabel.
Iar eu o să mai scriu, altă, dată, şi despre alţii, pe care-i citesc cu la fel de multă plăcere.


Responses

  1. Nu mi se-ncarcă „like”, deci, îţi scriu aici că: Îmi place!

    Apreciază

  2. Revin. Merg să iau țigări, că altminteri intru în sevraj și cine știe ce scriu. Iaca, nu mi-s io dacă n-am tiutiun!

    Apreciază

    • „Tutunul dăunează grav sănătăţii”. Da tiutiunu’ nu! Ăsta e bun!🙂

      Apreciază

      • Eu sunt bună de trimis după moarte, că greu m-am mai întors.😆 Da’ totuși nu…ce de-a lele în cine…le! Grișka, mi-a plăcut cum s-au zbârlit în scris mustețile matale!

        Apreciază

  3. Şi tu tot cu joaca? Pisicile astea aristocrate mi-au adus zâmbetul pe faţa mea nu tocmai veselă…azi…

    Apreciază

  4. 😆

    Apreciază

    • Vasăzică azi fac bipezii să râdă? Sau măcar să zâmbească?🙂

      Apreciază

      • Bipedul…e în stare de latență deocamdată, dar da. și-a descrețit fruntea citind🙂

        Apreciază

        • Miao, atunci bipedul e pe drumul cel bun🙂

          Apreciază

          • Oare? Unii zic că nu mai am nicio șansă! 😆
            Dar mulțumim de mieuneală și de gândul cel bun,. așa…ca de la patruped la biped🙂

            Apreciază

            • „Cât trăieşti, mai ai întotdeauna o şansă!” (din înţelepciunea patrupezilor)

              Apreciază

              • Bună înțelepciunea asta a patrupezilor! Musai să ne mai uităm și ”în gura lor” din când în când🙂

                Apreciază

              • Musai!!!😀

                Apreciază

  5. Uite cum descopăr bloguri eu bloguri de pisici😀 de la pisici, normal

    Apreciază

    • Blogurile de pisici sunt întotdeauna frumoase – fiindcă noi, pisicile, suntem frumoase – şi mie-mi place să le fac reclamă!🙂

      Apreciază

  6. […] sunt  Psi©, Adriana, Litere Stacojii, carmen pricop, Some Words, Cuvânta, Griska, Vienela, aceeasiAdriana azi? Câţiva…  la fel de nebuni, până într-acolo, încât […]

    Apreciază

  7. […] Cine eşti tu…? […]

    Apreciază

  8. Printre patrupezi cu har
    şi stăpâne de pisici
    care scriu şi dau în dar,
    mândră sunt să fiu aici!

    Mulţumesc, Grişka! Mi-au plăcut toate ghicitorile tale.🙂

    Apreciază

    • Miao, şi eu îţi miaulţumesc pentru poezioara asta!🙂

      Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

