Postat de: Griska | Aprilie 16, 2014

De ce?

 

Miao, mesajul de mai sus e pe Petsbox de trei zile (eu l-am văzut abia acum). Sper din tot sufletul meu îmblănit că între timp s-a găsit o rezolvare…

Dar mă întreb:

De ce i-ar face cineva aşa ceva unui biet motan – şi blând pe deasupra? (Eu sunt zgâriecios şi muşcăcios, şi bipezii tot mă iubesc şi au mare grijă să nu mă piardă.) Oare stăpâna motanului din Constanţa o fi locuit singură (doar cu el), departe de rude şi/sau prieteni buni, o fi fost nevoită să plece pe neaşteptate, pentru multă vreme, şi pur şi simplu n-o fi fost timp pentru găsirea altei soluţii?

Oare există circumstanţe atenuante pentru astfel de gesturi?


Responses

  1. Nu exista nici un fel de circumstanțe atenuante pentru un astfel de gest oribil.

    Apreciază

  2. […] De ce? […]

    Apreciază

  3. Bună dimineața și bine te-am găsit!🙂

    Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

