Postat de: Griska | Iulie 10, 2014

Aş putea…

Aş putea să fur ideea. Să organizez şi eu un concurs, în aceleaşi condiţii: carte contra comentarii la articolul cu lenjerii. Şi aş putea să ofer mai multe cărţi, nu doar una, cu autograful autorului sau al traducătorului. Că oricum e prea mare înghesuiala la noi în bibliotecă!

Dar… am obosit şi a-nceput să mi se facă lehamite de mine însumi şi de concursul ăsta. Nu merită atâta agitaţie şi n-am nici chef, nici timp să mă-nscriu într-o competiţie acerbă pentru momirea comentatorilor. Le mulţumesc celor care m-au ajutat cu comentariile lor şi celor care, poate, vor găsi de cuviinţă s-o mai facă. Dar acum mă retrag în cutia mea.

Noapte bună, dragilor, şi vă rog cu toată seriozitatea să mă-njuraţi dacă mă mai înscriu la vreun alt concurs cu aceeaşi modalitate de premiere.

Iar acum mergeţi să comentaţi la „Sexul Slab” – s-ar părea că-şi doreşte premiul mult mai mult decât mine! Şi-aveţi şi şansa de a câştiga o carte.


Categorii