Postat de: Griska | Octombrie 19, 2014

Întâlnire… cu un fotograf mobil

Bipezii m-au pozat, eu am comentat… Şi totul se înscrie în… tabelul lui Eddie!

Ce să fie, ce să fie? Oare-mi creşte-o… şepcălie?

Da, chiar te rog să-mi astupi urechea! Nu vreau să-mi iasă pe ea ce mi-a intrat pe cealaltă!

A te culca sau nu pe o ureche, aceasta-i întrebarea cea mai veche.

Sâc că nu m-ai prins… în poză!😛

Unde-s cutiile de altădată? Am rămas numai cu o bucată stingheră de carton.😦 Oare e de bonton?

Miao, lăsaţi-mă să dorm…


Responses

  1. Esti superb motane!!!!

    Griska imi plac foarte mult pozele facute de Bipezii tai🙂 Raman la parerea mmea ca esti deosebit de fotogenic….

    Apreciat de 1 persoană

    • Miaulţumesc!🙂

      Bipezii mei zic că, la cât de frumos sunt în realitate, n-am cum să nu ies bine-n poze🙂
      Adică am mutriţă foarte frumoasă🙂 Altminteri sunt cam lunguieţ şi am făcut un pic de burtică.

      Apreciază

      • Văd că bipezii au avut grijă să te prindă în fotografii numai din unghiuri favorabile. Nici urmă de burtică! Cu toate că unui motan respectabil îi stă bine şi dolofan…

        Apreciat de 1 persoană

        • Miao, o să le spun să-mi pozeze neapărat şi burtica🙂
          Cu prima ocazie!🙂

          Apreciază

  2. Mare poet ești, măi Grișka ! Ai să ajungi celebru ca Motanul încălțat !😀

    Apreciază

    • Miaulţumesc!🙂
      Că, miao, tare bine-ar fi!😀

      Apreciază

  3. Ca de obicei ești adorabil în fotografii și nu neapărat pentru ca ești fotogenic ci pentru ca ești deosebit de frumos.
    Sunt convinsa ca ai comentat doar asa, de forma, ca sa nu uite bipezii tai cine este șeful în casa 😀

    Apreciază

    • Miao, Mussete, miaulţumesc! Că tare mai place să fiu admirat şi lăudat!🙂
      Cât despre comentarii, ai mare dreptate! Ce bine mă cunoşti!🙂

      Apreciază

  4. Ești o minunăție de motan, miau! Pupici de la Picky și Odin!😛

    Apreciat de 1 persoană

    • Miaulţumesc!🙂
      Îi pup şi eu pe cei doi năzdrăvani!

      Apreciază

  5. fata mea (pisica) este model, se-mbracă coco-channel ….. se potrivește nu?🙂

    Apreciat de 1 persoană

  6. nimic nu egalează un motan intelectual la casa omului. si care călărește cornizele.

    Apreciat de 1 persoană

    • Miao, mare şi multă dreptate ai! Pentru că şi eu sunt de aceeaşi părere!🙂

      Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

