Postat de: Griska | Decembrie 5, 2014

Zăresc un motan călare

„Zăresc un prinţ călare, călare, călare…”

Cică pe vremuri copiii se jucau cântând astfel… Şi poate s-or mai fi jucând la fel şi-acum, n-aş putea s-o spun aşa, pe onoarea mea, că bipezii ăştia, ai mei, îs cam bătrâni, şi n-au copii prin casă. Eu mi-s copilul lor. Ştiţi, ca-n povestea aia, a porcului, a lui moş Creangă, numai că moşnegii mei n-au dat peste un râmător, ci au primit, ca răspuns la căutările lor, un zgârietor, un pui de mâţă tărcat tigrat, care trebuia musai ocrotit şi iubit ca lumina ochilor.

Dar să ne-ntoarcem la oile noastre prinţii noştri, adică la categoria jocuri cu cai🙂

Eu nu sunt nici prinţ, nici copil, dar de jucat mă joc. Şi călăresc! Îmi salt cu drag lăbuţele de la pământ, îmi place să le ţin la distanţă de el, adică de podea, că eu mi-s motan de oraş, de apartament şi de cutie, sau la cutie.🙂

Mi-ar fi plăcut să pot călări pe-o creangă, să suflu greu dup-o partidă de căţărat prin copaci, presupun că asta mi-ar fi oferit ceva în plus, un sentiment aşaaa, mai de libertate. Însă, – miao! –,  am învăţat să mă mulţumesc cu ce am, poate şi fiindcă, ascultând tot soiul de poveşti despre pisici amărâte, fără adăpost, fugărite de bipezi negri în cerul gurii şi de câini, am prins frică de locul acela numit „afară” şi-a-nceput parcă să-mi placă să ştiu că între el şi mine e un geam…

… sau o plasă de-asta specială, antipisică.

Prin urmare – miao! –, călăresc şi eu pe ce pot, după cum se vede.🙂


Cu aceeaşi duzină de cuvinte s-au mai jucat şi alţii; îi găsiţi aici.


Responses

  1. Dragă Grișka, ești așa de frumos încât privindu-te îmi trece dorul de Maya mea. Sper ca Moș Nicolae să treacă pe la tine cu ceva bunătăți – asta bineînțeles dacă ai fost cuminte și nu ai dărâmat galeria.

    Apreciat de 1 persoană

    • N-am dărâmat-o, dar au demontat-o bipezii şi-au pus în locul ei un soi de şină lipită de tavan!😦
      Şi m-au lăsat fără unul dintre căluţii mei!😦

      Apreciază

  2. Extraordinar motan esti , draga Griska🙂

    Apreciat de 1 persoană

  3. Poate se va răzgândi la anul şi va călări şi copacul… Foarte frumos Grişka al tău!🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Miao, trebuie să se răzgândească bipezii, să-mi dea voie afară, unde-s copaci!🙂

      Apreciază

  4. Ești adorabil Griska, ca de obicei 🙂
    M-am uitat la plasa ta „anti pisica” exact la fel am și eu la geamuri.
    Nu sunt curioasa sa ies afara, eu stau doar în casa ca o prințesă ce sunt😀, dar în fata unuia dintre geamuri este un nuc mare unde vin foarte multe pasarele, obraznice rău de tot.
    Tare mi-ar face plăcere sa le pun la punct, de aceea am plasa ca sa nu sar la ele și sa nu cad.
    Spun ca pasarelele sunt obraznice pentru ca ma provoacă, mama le da de mâncare pe pervaz, iar ele după ce s-au prins ca nu le pot face nimic, mănâncă fără nici o grija la câțiva cm de mine.
    Sunt deosebit de revoltata ca nu le pasa de miorlăiturile mele😦

    Îți doresc un weekend minunat ție și bipezilor tai ❤

    Apreciat de 1 persoană

    • Dragă Musette, înţeleg foarte bine prin ce treci cu păsărelele alea obraznice. Şi pe mine m-au sfidat doi lăstuni, uite aici, dacă ai timp să te uiţi la poze.

      O duminică frumoasă ţie şi alor tăi!❤

      Apreciază

  5. Ţi-am văzut burtica, grăsunica, acrobatule!😀

    Bipezii tăi circulă pe uşă cu tine cocoţat acolo? Te balansează-n arc de cerc? Şi ce se întâmplă când te poartă prin înălţimi? Uşile-s zgâriate toate?

    Apreciat de 1 persoană

    • Nu-s zgâriate, că săream pe ele de undeva, de sus, de pe câte un dulap.🙂
      Zic săream, că de călărit le călăream când eram foarte tânăr. De vreo doi ani sau mai mult nu mai practic sportul ăsta.
      Şi nu mai avem nici galerie, nici geamuri late…😦 Bipezii au pus termopane şi şină pentru perdea😦 Au stricat ce era mai frumos în casă!😦

      Apreciază

  6. Aaa, bipezii ar trebui să pună niște blaturi la ferestre… Păi ce-nseamnă asta: galerii – nu, pervazuri – nu ?… Asta e discriminarea minorității pisicești, Grișka ! La luptă pentru drepturile tale !

    Apreciat de 1 persoană

  7. Dr aga Criska,

    Thomas iti transmite un meow- craciun fericit iar cei doi blanosi lasi latratori iti transmit un woof woof merry cristmmas …

    Greu de inteles…

    Eu doresc sa iti vad nazbatile si la anul si spune-i lui Veo sa scrie o mica cartulie despre tine.Ar avea succes…Ce doar motanul Bob sa fie celebru???

    Apreciat de 1 persoană

    • Le transmit şi eu, cu drag, celor 3 blănoşi urările mele maiunite! Să aibă papa bun, somn tihnit şi plimbări plăcute!

      Miaulţumesc pentru ideea cu cărţulia! O să i-o transmit lui Vero.🙂

      La mulţi ani!🙂

      Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

