Postat de: Griska | Ianuarie 22, 2015

Ajutor pentru adapostul Racoasa

Miao, om bun, deschide-le poarta inimii tale şi ajută-i cu ce poţi – măcar spunându-le şi altora că aceste pisici şi aceşti câini există şi au nevoie de ajutor.

Blog de pisici

Se cauta ajutor pentru adapostul de caini si pisici de la Racoasa, judetul Vrancea. Am dat intamplator peste pagina de facebook a acestui adapost, am citit cate ceva pe acolo, m-am uitat la poze, apoi am observat ca nu se mai postase de mult timp nimic. Asa am ajuns sa discut cu domnul Nicu Purdel, un om cu suflet mare, pentru care nimic nu mai conteaza atunci cand vine vorba despre animalele sale dragi. dar care se jeneaza sa mai ceara ajutor oamenilor. Din nefericire, dupa cum va puteti imagina, este extrem de greu pentru un singur om sa intretina in bune conditii 22 de caini si cam tot atatea pisici, asa ca va solicit eu ajutorul!

Vezi articol original 689 de cuvinte mai mult


Categorii

