Postat de: Griska | Ianuarie 27, 2015

Nelipsitul eu

Ca să trecem de la lacrimi la zâmbete:

După ce domnul telefon mobil clasic şi-a pierdut glasul sunător şi, ca urmare a investigaţiilor făcute de Gheo, prin demontare, mufa pentru încărcarea bateriei i-a devenit inutilizabilă, iată prima poză făcută cu concursul domnului smartphone:

Nu e o poză bună, dar e bine că fotomodelul sunt eu, nelipsitul eu. Numai eu puteam face inaugurarea, nu?😛😀

Vă aduc la cunoştinţă că, ooof, cel mai greu a fost până când s-au prins bipezii pe unde să cotrobăie şi ce căsuţe să bifeze, prin pipăire, pe ecranul ăla în care n-am eu voie să dau cu gheara, pentru ca domnul laptop să-l vadă pe domnul smartphone via cablu USB, în scopul extragerii superportretului meu cu supermustăţi – pe aceeaşi cale.

Subliniez că descoperirea esenţială pentru bunul mers al lucrurilor a fost făcută de Gheo. Lui Vero îi revine meritul de a-i fi înjurat de mamă, tată, fraţi, bunici (dar nu şi de pisici) pe toţi pe toţi creatorii de ghiduri de utilizare şi de instrucţiuni de pe net şi de aiurea.😀


Responses

  1. Eu zic că era cu mult mai simplu prin funcția Bluetooth. Data viitoare să le spui bipezilor să încerce așa.

    Zi frumoasă, Grișka, ție și lui mami și lui tati !😀

    Apreciat de 1 persoană

    • Miaulţumiri şi mulţumiri, Zina! Asemenea şi ţie şi alor tăi!

      Cu Bluetooth-ul au bipezii o problemă la laptopuri, nu s-a instalat acolo ca lumea, şi acum n-au timp şi chef să vadă ce şi cum. Au apelat la cablu fiindcă au crezut că e tot atât de simplu ca la telefoanele vechi, unde mergea de la bun început după simpla conectare la mufă. Dar de-acum gata, e simplu şi la domnul smartphone – care încă mai are mistere nedescifrate, dar ce era strict necesar a fost lămurit🙂

      Apreciat de 1 persoană

  2. ƸӜƷ ¸.•°*”˜ ƸӜƷ ˜”*°•. ✫ ღ¸☆ ¸.•°*”˜ ƸӜƷ ˜”*°•✫ ✿ ƸӜƷ ✿¸.•°*”˜ƸӜƷ˜
    Bunatatea este infinita pentru aceia pe care noi ii consideram prieteni… Exista totusi prieteni care ne ofera la randul lor acceasi bunatate si aceia sunt adevaratii PRIETENI! O zi binecuvantata!

    Kindness is infinite for those whom we consider friends … However, there are friends who in turn gives us confort kindness and those are real friends!
    A blessed day!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Hahahaha, știu exact despre ce vorbești draga Griska, pentru ca mami a mea și-a luat un android nou, încă se chinuie sa-l regleze, am auzit-o și pe ea pomenind un întreg sir de rude ale diverselor personalități😀

    Tati este complet paralel cu aceste „aparate monstruoase”.

    Se va descurca ea pana la urma😛

    Pupici pe mustăcioarele tale, frumosule ❤

    Apreciat de 1 persoană

    • Miao, pup şi eu, Musette dragă!❤

      La capitolul "aparate monstruoase", bipezii exersează zilnic şi fac progrese!🙂

      Apreciază

      • Succes❤

        Apreciat de 1 persoană

        • Miaulţumesc, asemenea!❤

          Apreciază

          • Miaultumesc si eu, azi la un moment dat am auzit-o pe mami când zicea ceva de rudele nu știu cui😀 și amenința telefonul.
            Zicea ca da cu el de pământ😛

            Apreciază

            • Spune-i să nu dea, că poate-l doare, săracu’…🙂 Şi am mai auzit şi că, după ce strică diverse lucruri, bipezii au uneori dureri de buzunare, sau le plâng portofelele…
              Eu m-am pozat odată cu un portofel. E o dihanie simpatică, numai că nu mişcă, nu poţi s-alergi după ea…😦

              Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

