Postat de: Griska | Iulie 15, 2015

Nouă ani

Nouă ani („mulţi şi puţini”) de când am fost „răpit” din magazia improvizată (şi încuiată!)…

Uşa magaziei cu scânduri

… în care nu se ştie cum am ajuns şi unde plângeam, singur, flămând şi însetat, dar de unde mi-era frică să ies.

Nouă ani de când am fost”sechestrat”…

gratii

…. în apartamentul unde locuiesc de atunci – pentru că i-am fermecat de bipezi cu frumuseţea mea…

mutritza

… asortată cu harababura lor!

Nouă ani în care eu m-am lungit şi m-am lăţit, iar Vero şi Gheo au… încărunţit (mai tare).

prima mea fotografiecu_Griska


Responses

  1. Crezi ca i-ai fermecat tu pe bipezi sau ai descoperit in ochii lor
    o atractie, asa, mai magnetica si ai considerat ca de fapt va potriviti si ca trebuie sa ramai?

    Apreciat de 1 persoană

  2. Tu ai crescut iar ei s-au maturizat🙂

    Sunteti frumosi si va potriviti, sunteti pe aceeasi lungime de unda🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Miaulţumesc!🙂
      Sunt pisicul care le-a fost menit, cineva, acolo, Sus, a avut grijă să ne-aducă împreună!🙂

      Apreciază

  3. pai … viata lunga impreuna! eu stiu ca tu i-ai gasit pe bipezi, de fapt🙂

    Apreciază

  4. Multi ani inainte, motan frumos si destept! :* Si nu te mai vaita… Vad ca si tie iti place. Cine te-ar fi rasfatat in magazia aia? Uite cat de bine va sta impreuna si cate treburi reusiti sa faceti!🙂

    Apreciat de 1 persoană

  5. motane,
    mai avem vreo cinci ani si îți zic venerabile.
    îți doresc viața lunga, răsfăț maxim, torcaleala in gheme imense, povesti nemuritoare, pliculețe delicioase, înghețata si urechiușe atente.
    apuca-te si scrie ceva, o carte ilustrata cu minunate poze care chiar sunt pe blog.

    Apreciat de 1 persoană

    • Miaulţumesc tare mult!

      Şi, miao, poate-o să-mi scriu memoriile ilustrate.🙂 E o idee bună, miaulţumesc încă o dată!

      Apreciază

  6. Multa sănătate și fericire va doresc împreună frumoșilor!

    Apreciat de 1 persoană

  7. Mulţi ani înainte, motan frumos! Eşti un simpatic!🙂

    Apreciat de 1 persoană

  8. https://adndefemeie.wordpress.com/2015/08/03/liebster-award-nominalizarile-mele/

    Te-am nominalizat la Liebster Awards

    Apreciat de 1 persoană


Lasă un răspuns

Categorii

