Postat de: Griska | August 16, 2015

Vreau să mă joc cu păsări!

A fost odată ca niciodată un poet jucăuş, pe numele lui George Topârceanu, care-a scris o poezie, pe numele ei „Dilema”, cu care-o să mă joc eu acum, parafrazând-o:

Ne jucăm cu toţii. Asta-i axiomă.
Orice vietate-i de joc lacomă.
În privinţa asta, toţi suntem la fel.
Se joacă-mpăratul în palat la el,

Floarea nobilimii, preoţi, prinţi, prinţese,
Papa de Roma, se joacă pe-alese.
Sper deci că o treabă a fost înţeleasă:
Pentru-orice făptură, joaca e frumoasă.

De exemplu eu, când eram mai mic, mă jucam cu picăturile de apă.

Acum, de când sunt mai mare, mă joc în cutie:

Vero, care, între noi fie vorba, e o babă în devenire, se joacă de-a caleidoscoapele. A-nvârtit până şi pozele mele!

Se mai joacă şi pe computer, şi se bucură copilăreşte când câştigă şi-şi adună frumos toate cărţile.

De jocuri online cică o să se ţină la pensie. Deocamdată şi-a notat o primă adresă, a  site-lui xjocuri.

Adică eu am crezut c-a notat-o pentru ea, dar, când am avut timp să fac cercetări, am descoperit acolo jocuri pentru copii. Am fost cât se poate de uimit! Ca să mă lămuresc, mi-am continuat cercetările şi, ce să vezi! Am dat peste ceva care se cheamă jocuri noi angry birds.

Şi atunci am înţeles! Vero caută jocuri online pentru mine! Fiindcă eu tare m-aş mai juca, măcar un pic, cu nişte păsări, fie ele furioase sau nu. M-aş juca, miao, cu ele, de le-ar merge fulgii!

Deocamdată, ca să fiu sincer, furios mi-s eu, fiindcă între mine şi păsările adevărate stă o afurisită de plasă.

IMG_2603

Şi le pândesc degeaba…

N-am cum să le prind!😦

Dar poate că online o să fie altfel, poate-mi vor pica măcar în gheruţele virtuale.

armele anterioare

Ce părere aveţi? Credeţi că sunt şanse?


Responses

  1. Griska,sunt alături de tine,știu cât ești de frustrat ca nu te poți ”juca” cu pasarelele.
    La fel stau și eu pe plasa mea.
    Pasarelele nu se mai sperie de mieunatul meu amenințător,știu ca nu le pot face nimic.
    Mănâncă foarte liniștiți mâncarea pe care o primesc de la bipezii mei,sfidându-ma în tot acest timp.
    Te admir pentru ca iți place apa, eu fug de ea,o detest.
    Cutiile nu îmi plac de loc, mami mi-a spus ca nu a mai văzut pisica căreia sa nu ii placa cutiile.
    Asa sunt eu, mai deosebita,miao!
    In schimb ador sacoșele și sacii de plastic.

    Apreciat de 1 persoană

    • Miao, deosebirile astea sunt farmecul nostru!🙂

      Sacoşele şi sacii de plastic îmi plac şi mie!

      Apreciat de 1 persoană


Lasă un răspuns

Categorii

