Postat de: Griska | Aprilie 4, 2016

Se caută un titlu

Miao, dragilor, vă anunţ oficial că „De ce iubim cutiile” ar putea fi titlul primei mele capodopere literare.
Dar, fiindcă, de când iubeşte toată lumea toate cele, începând cu cărţile şi cu primăvara şi terminând cu sarmalele şi manelele, verbul „a iubi”, luat astfel în deşert, s-a demonetizat, probabil că voi căuta alt titlu, ceva de genul „Unde e cutia ta, acolo e şi inima ta”, sau „Spune-mi ce cutie gherăieşti ca să-ţi spun cine eşti”, sau „Ce verde era cutia mea”, sau….
În fine, primesc propuneri şi o premiez pe cea mai inspirată cu un autograf zgâriat direct şi în direct pe braţul autorului.


Responses

  1. 🙂 Prima casă!

    Apreciat de 2 persoane

  2. Cutiuta de mi-ai da, toata ziua ti-oi torcea! 😉

    Apreciat de 2 persoane

  3. Un regat pwentru o cutie!

    Casa mea de vacanta🙂

    Ma mai gandesc ….

    Apreciat de 1 persoană

    • Miao, îmi place! Mai gândeşte-te, mai gândeşte-te!🙂

      Apreciază

  4. Eu,pentru ca sunt o prințesă frumoasa, pufoasa însă foarte diferita de fata de neamul pisicesc(dar și foarte modesta,hihihi) declar cu lăbuța pe inima ca nu îmi plac cutiile de nici un fel,în schimb ador sacoșele de rafie,plastic cât mai gros.
    In concluzie nu iți pot da nici o idee, dar pot sugera sa organizezi o petrecere cu membrii familiei și prieteni, petrecere la care fiecare sa își aducă propria cutie, la urma tu,Griska,uzând de dreptul de ”proprietate” sa confiști cutia care iți place cel mai mult, pentru ca lumea este într-o continua schimbare,iar tu ai nevoie de schimbarea decorului/cutiei ca sa fii în rând cu lumea.

    Apreciat de 1 persoană

  5. et in cutia ego

    sau
    ubi bene, ibi cutia

    Apreciat de 1 persoană


Lasă un răspuns

Categorii

