Postat de: Griska | Mai 11, 2016

Împreună…

… pentru miercurea fără cuvinte:


Responses

  1. Pisicile sunt mereu împreună cu oamenii, mari figuri!
    Happy WW!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Poza aia în care Grișka își bagă nasul în brațele tale e irezistibilă! Îi pup urechiușele! ♥

    Happy WW, Vero, Happy WW, Grișka!

    Apreciat de 1 persoană

    • Miao, sunt în braţe la Gheo, Vero n-are braţe destul de lungi ca să pot sta aşa, la el e mai comod😀
      Happy WW, Zina, din partea mea şi a bipezilor mei!🙂

      Apreciat de 1 persoană

  3. Tare dragalase❤
    O zi frumoasa🙂

    Apreciat de 1 persoană

  4. Numai alintari pe acolo! Si rasfat!
    Happy WW, draga Griska!

    Apreciat de 1 persoană

  5. O pisica iti aduce bucurie in suflet! Cand te uiti la ea dispare toata supararea si oboseala de peste zi!

    Apreciat de 1 persoană

  6. Ce mititel a fost si cu a ajuns🙂 Se vede ca e iubit si ca ii nerge bine )
    Vad ca are musafiri si socializeaza cu alte feline…..un sincer „Braaaavvvooo!” bipezilor sai🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Toate pisicile tigrate seamănă foarte bine între ele.🙂 Eu nu apar împreună cu alte pisici decât în poza de pe micuţa bibliotecă. Acolo eram în vizită la mătuşile lui Vero din Bucureşti (care nu mai sunt) şi la cele două pisici bătrâne şi sterilizate ale lor (care nu mai sunt nici ele – apar aici într-o poză: una neagră şi una tigrată, dormind/trândăvind una peste alta); am încercat să mă împrietenesc cu ele, dar nu m-au acceptat. Poate tigrata ar fi făcut-o dacă am fi rămas mai mult împreună, dar negresa era foarte stupicioasă. În schimb veneau amândouă la mâncarea mea şi eu, ca un gentleman ce sunt, nu le fugăream decât după ce le lăsam să se înfrupte o vreme. Şi mă duceam şi eu la mâncarea lor. Şi, ca gest de colaborare supremă, eu şi tigrata am însoţit-o pe negresă la furat de peşte de pe masa din bucătărie – am „stat de şase”, cum s-ar zice.🙂
      Pisoii tigraţi din alte cupluri pozate sunt/au fost ai socrilor lui Vero – pisoi fericiţi, liberi să hălăduiască prin curte şi prin sat, numai că fericirea asta le-a scurtat vieţile.😦
      Eu n-am primit vizite pisiceşti la domiciliu decât o singură dată – dim greşeală.😀

      Apreciat de 1 persoană

  7. Ho, ho! Parcă s-a strâns tot neamul pisicesc în pozele de aici! Foarte frumoase poze. Mi-ar plăcea să aud un „concert miorlăitor” pe toate vocile!😀
    O seară frumoasă!

    Apreciat de 1 persoană

    • Miao, concertul pe toate vocile din poze e, din păcate, o imposibilitate. Câteva dintre fotomodele nu mai există decât în fotografii… şi în amintiri.

      O zi frumoasă!

      Apreciază

  8. Frumoșilor!

    Apreciat de 1 persoană

  9. O colectie de-a dreptul impresionanta. Privind pozele voastre imi dau seama ca eu am foarte putine alaturi de pisicute. Cu Bruno m-am mai pozat, insa cu micutele…

    Apreciat de 1 persoană

    • La vârsta ta, nici eu n-aveam prea multe.🙂
      Pe Grişka mi l-a dat Doamne-Doamne cadou de ziua mea, când am împlinit 49 de ani.🙂
      Ai timp să te pozezi cu toate pisicuţele. Aşteptăm cu interes fotografiile.🙂

      Apreciat de 1 persoană

      • In afara de Ionut, nici unul dintre noi nu se pricepe prea bine la facut fotografii. Ar rade o saptamana daca l-as intrerupe de la joc pentru ca „vreau sa ma pozeze alaturi de pisici”. :)))

        Apreciat de 1 persoană

        • Îţi trebuie un smartphone, ca să te pozezi singură.🙂 Eu l-am luat în rate (fără dobândă, vreo 37 lei/lună) de la RDS. Sau merge şi dacă ai cameră la laptop/computer/tabletă. Poţi să faci mai multe poze şi nu se poate să nu găseşti printre ele şi una bună.🙂
          Sau îţi poţi ruga soţul sau vreo altă rudă/prietenă să-ţi facă mai multe poze din care să alegi una bună. Sau poate chiar mai multe bune.🙂

          Apreciat de 1 persoană

          • Da, da, la teorie sunt buna si eu. Practic, din 100 de poze abia daca gasesc 2-3 mai bunicele. Cine are timp sa faca 100 de poze cu una dintre pisici, in vreme ce alte 3 se invart nedumerite, incercand sa afle ce primeste surata imbratisata. Asta ca sa nu amintesc de Bruno, ca el oricum e permanent pe langa mine. :)))

            Apreciat de 1 persoană

            • Mda, complicat…
              Dar chiar 100?
              Eu am avut nevoie doar de vreo 50 ca să-mi fac ultima poză de profil de pe FB😀
              Şi în aia m-am surprins cu camera laptopului în timp ce mă amuza mutra mea naşpa din toate celelalte. (Dar e din cauză că că e foarte greu s-arăt în poze mai bine decât în realitate.😆 )

              Apreciază

              • Ha, ha, cred ca am descoperit motivul pentru care caut scuze. Am nevoie de un aparat care sa ma scoata in poze mai bine decat sunt in realitate. :)))

                Apreciat de 1 persoană

              • 😆

                Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

