Postat de: Griska | Iulie 2, 2016

Lehamite

Am lehamitea în pensiune. A pătruns trecând cu brio de orice filtru şi nu ştiu cât are de gând să stea. E un sentiment complex, sau poate doar o senzaţie, o stare de broscuţă obosită… Ba nu, de ţestoasă obosită.

Asta aşa, ca să mă exprim… plastic, ca un mâţ elevat, rozător de DEX, căci nu port în spinare o carapace, ci doar blăniţa asta tigrată…

Blăniţă, bobiţe, căniţă… Diminutive. Ştiu că aşa se cheamă – şi toate alea cu care mă asociază bipezii mă scot din sărite. Mă enervează şi Vero. Vorbeşte cu mine ca să nu spună că vorbeşte singură. Ce-mi pasă mie că ar vrea ea să mănânce îngheţată de fistic? Că vrea pastile care s-o ajute să traducă într-o zi cât alţii în şapte? Că fi cazul să facă nu ştiu ce bilanţ … Eh, nu vă mai spun tot ce-ndrugă, fiindcă… fiindcă mi-e lehamite…

Şi nu v-aş fi spus nici măcar atât, dar am vrut să mă mai văd şi io prin tabelele lui Eddie.😛


Responses

  1. Griska draga, asa e cu bipezii astia care isi alinta animalutele 🙂 Cred ca Denis ma mai asculta dar Thomas este prea ocupat cu somnul ca sa ma bage in seama .🙂
    Miaonari prieteni din partea celui mai antisocial motan din blogosfera , Thomas cel Gri🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Miao, mă bucur că mă-nţelegi, Eddie.🙂
      Şi-l salut şi eu cu drag pe Thomas.🙂

      Apreciază

  2. Caldura cred ca este de vina! Putina racoare poate ti-ar modifica ideile depre lume si viata…😀
    Maine este o alta zi si poate lehamitea va disparea!
    Un pupic pe botic!

    Apreciat de 1 persoană

    • Miaulţumesc de pupic. Te pupăcesc şi eu, pisiceşte.🙂
      Să ai o săptămână frumoasă!

      Apreciază

  3. Grișka, ăsta e răsfăț sadea! După cum arăți în pozele alea, e lene, nu lehamite!

    Pup o urechiușă de motănel! ♥

    Apreciat de 1 persoană

    • Miaulţumesc de pupic! Pup şi eu, pisiceşte!🙂
      Şi recunosc că-s răsfăţat, dar numai şi numai bipezii sunt de vină, că doar nu m-am răsfăţat singur!😛😆

      Apreciat de 1 persoană

  4. Griska,tu ai un filtru pentru lehamite?
    Wow!
    Mie îmi este lehamite tot timpul, mai ales pe căldura asta infernala.
    Bine,recunosc doar aici, uneori ma prefac ca mami sa îmi acorde mai multa atenție.
    Funcționează de fiecare data,miao!

    Apreciat de 1 persoană

  5. Mandru rau Griska asta! O nebunie de motan!
    Saptaman frumoasa ca… loc de frunte in tabel ai!🙂
    Cu drag

    Apreciat de 1 persoană

    • Miaulţumesc pentru compliment!🙂

      Ei, nu e tocmai un loc frunte, Vero e doar mai grăbită decât alţii.😀

      O săptămână frumoasă îţi dorim şi noi, cu drag!🙂

      Apreciază

  6. pai cred ca Griska este motan-vedeta in club, asa ca… loc de frunte!🙂
    Multumesc, la fel! Ureaza-mi sa ajung cu bine in Romania – miercuri – caci vin de la 15 grade si cu 4 copii! Doamne, ajuta!

    Apreciat de 1 persoană

    • 🙂
      Drum bun, Cita! S-ajungi la noi cu bine!
      Azi e mai rece şi aici, dar am înţeles c-o să se încălzească iarăşi.
      În ce parte a ţării ajungi?

      Apreciază


Lasă un răspuns

Categorii

