Postat de: Griska | August 25, 2016

Veacul nostru

Veacul nostru, al pisicilor, e mai scurt decât al vostru, al bipezilor.

Mai lung decât veacul vostru  e veacul pisicilor imaginare.  Unele, ca Mister, vor trăi probabil mult de-un veac de-al vostru.

Pisici imaginare are şi Vero – pe Pandalie şi pe Mitrea. Primul nu locuieşte doar pe blog, ci şi într-o carte. Al doilea se mulţumeşte doar cu blogul.

Însă nu se ştie cât de lung e veacul pe care li-l poate oferi o biată mâzgălitoare pe spaţii albe, ca Vero…

Oricum, într-un spaţiu din ăsta alb locuiesc şi eu – cu numele uşor schimbat, numai că Vero e mai puturoasă ca o pisică, mi-a abandonat povestea – şi mă tem că abandonată va rămâne, în vecii vecilor… Mi-atât de ciudă că mă ia somnul!

Dar nu mă culc înainte de a lăsa un link în tabelul lui Eddie – al doilea (al doilea tabel, nu al doilea Eddie) din jocul cu numărul 100.🙂


Responses

  1. Reblogged this on ropot de secunde….

    Apreciază

  2. Pfff, înseamnă ca eu am 56 de ani.
    Dar ma simt muuult mai tânără, miao!

    Apreciat de 1 persoană

    • Miao, şi eu exact la fel, Musette, exact la fel: 56 de ani, după calculul ăsta, şi mă simt muuult mai tânăr, mă joc ca un pisoiaş – ceva mai rar, dar mă joc!🙂

      Apreciat de 1 persoană

      • Bine faci ca te joci. Dar pentru ca avem o vârstă ”respectabila,bipezii noștri trebuie sa fie tot timpul la dispoziția noastră!
        Nu-i asa?

        Apreciat de 1 persoană


Lasă un răspuns

Categorii

