Postat de: Griska | Octombrie 12, 2016

Aniversare


Miao, gazda mea virtuală (asta pe care o cheamă wordpress, nu aia pe care o cheamă blogspot) cică s-au împlinit azi 8 ani de când convieţuim. Dar – mrrrao! – are calendarul decalat 😛 , dacă o să clicuiţi mai jos, pe ultimul link, o să vedeţi că prima mea postare a apărut aici pe 28 septembrie 2008!

Mustăţi lungi, gheare lungi

 

Bine v-am găsit!

Mă cheamă Grişka. Vine de la Grigore. Nu sunt rus, dar sunt gri!

(Dacă vi se pare că sunt frumos şi vreţi să-mi uraţi un bun venit călduros, daţi-mi un vot, oameni buni. Aici. Şi o să vă miaulţumesc dn tot sufletul meu de motan!)

Vezi articol original


Responses

  1. Bravo, Griska! Sa fii la fel de vioi!😀

    Apreciat de 1 persoană

  2. La mulți ani, Grișka! Ție și blogului tău!🙂

    Apreciat de 1 persoană

  3. Am avut si eu vreo patru ani ora dereglata pe blog. Abia cand am facut setarile de baza pentru vieneland.ro am descoperit cum sa dau ceasul inainte. :)))
    La multi ani! Si la multe povesti!

    Apreciat de 1 persoană

    • Miaulţumesc tare mult!

      Am să mă uit la setări, dar aici e vorba de zile, nu doar de ore.😦

      Apreciază

  4. La multi ani sanatosi si frumosi!

    Apreciat de 1 persoană

  5. 🙂 noi să fim sănătoși, restu-s amănunte
    hai, mulți ani

    Apreciat de 1 persoană

    • Miaulţumesc – şi sănătate nouă, tuturor!🙂

      Apreciază

  6. Felicitări Griska!! La mulți ani!!!🙂

    Apreciat de 1 persoană

  7. Salutare prieten drag, mi-a fost dor de tine, mami a fost foarte ocupata cu serviciul ei, și a avut 12 zile fără internet.
    Zilnic suna la furnizor,uneori vorbea mai ”colorat” cu ei,hihihi.
    In fine,acum s-a rezolvat.
    Iti doresc o săptămână minunata alături de bipezii tai.
    La multe postări pe blog și de acum încolo.
    Miaooo!

    Apreciat de 1 persoană

    • Miaooo, te salut şi eu cu drag, Musette!
      Şi-ţi miaulţumesc pentru urări şi vă doresc şi eu ţie şi bipezilor tăi o săptămână pe placul vostru, din toate punctele de vedere!🙂

      Apreciat de 1 persoană

  8. Ai un blog pe gustul meu , motane!!

    Ani multi si si postari pe masura mustatilor tale Gridka🙂 Cat despre Worpress, mai gresesc IT-stii astia🙂

    Apreciat de 1 persoană


Lasă un răspuns

Categorii

