Publicat de: Griska | Februarie 8, 2017

Vedere din centrul „oraşului” meu

 

Responses

  1. Exact cum ai zis: centrul orașului, dar ce zic eu oraș, al Universului, este acolo unde sunt eu. Păi?
    Happy WW!

    Apreciat de 1 persoană

    • Păi da, ai dreptate! „Centrul universului”, aşa e corect. 🙂
      Happy WW!

      Apreciază

  2. :))) ce idee!!! foarte inspirata poza si comentariul!!!!!
    🙂 Ioana

    Apreciat de 1 persoană

  3. Draga Griska, vad ca centrul orasului tau te cam adoarme!
    Sau ai colindat cam mult si ai obosit putintel? 🙂
    Oare ai visat soricei? Nu stiu, ma intreb! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Miao, dragă Suzana, esenţa mesajului meu e alta: indiferent ce fac într-un anumit moment (dorm, mănânc, mă joc, mă alint…), centrul oraşului meu e acolo unde sunt eu! Întotdeauna! 😀

      Apreciază

  4. Ca un „împărat” în „imperiul” său. Nicio grijă nu are. Te invidiem sincer, dragă Grișka! 😀

    Apreciat de 1 persoană

    • Miaulţumesc. 🙂
      Invidia asta-mi place tare mult! 🙂

      Apreciază

  5. Doar centrul orașului tău Griska?
    Tu esti centrul universului.
    Miao!

    Apreciat de 1 persoană

    • Miao, ai dreptate, Musette. 🙂
      Fiecare pisică e centru universului bipezilor ei! Iar dacă bipezii au mai multe pisici, evident că universul lor are tot atâtea centre! 😀

      Apreciat de 1 persoană


Lasă un răspuns

Categorii

