Publicat de: Griska | iulie 8, 2014

Un comentariu de ajutor, vă rog!

Dragi cititori,

Cred că nu e nevoie să vă spun că sunt expert în  arta somnului/trândăvitului, dar vă ofer totuşi câteva… exemplificări:

De aceea mi-am permis să scriu, în deplină cunoştiinţă de cauză, un articol despre lenjerii de pat. Şi l-am înscris într-un concurs. Şi vă invit să daţi clic puţin mai sus, pe linkul îngroşat, să-mi citiţi articolul (dacă n-aţi făcut-o deja) şi, dacă o să vă placă, să-mi lăsaţi acolo un comentariu, oricât de succint (dacă n-aţi făcut-o deja.)

Astfel mă puteţi ajuta să câştig un premiu taman pe 15 iulie, când se împlinesc 8 anişori de când nu mai sunt boschetar – 8 anişori de când m-am deprins cu somnul tihnit:

PeFotoliu-1

Aşadar, pentru comentarii, clic aici!

Miaulţumesc! 🙂


Categorii