Publicat de: Griska | septembrie 5, 2010

Ghici, ghicitoarea mea…

Ştiţi ce e asta?

Dacă nu ghiciţi, vă spun eu: e plasa anti-Grişka, înainte de a fi montată la fereastră 😀

Bipezii mei mi-au luat frica: când n-aveam decât vreo trei luni am rupt o plasă de plastic noroc c-a fost de la un geam care dă în balcon!


Răspunsuri

  1. […] Gânditorul, Vania, Gabi, Iulia keltghost, Gabilutza, Natașa, Orfiv, Adele Onete, Oana, -X-, Griska, Teo Negură, Tetris, se-cret. , Theodora, Umograf, World of Solitaire, Vaca foarte […]

    Apreciază

  2. Si noi numim plasele de la ferestre „sistemul anti-pisic” 🙂 E folositor ca sa nu il ia valul cand vede vrabiile fataindu-se pe la geam. Griska, e spre binele vostru!

    Apreciază

    • Miao, aşa spun şi bipezii mei… Dar eu sunt foarte supărat – fiindcă dincolo de geamul de la bucătărie e un cuib de lăstuni, şi eu alerg degeaba după ei de la o fereastră la alta, şi ies şi pe balcon, dar şi acolo dau tot de plase şi de geamuri 😦

      Apreciază

  3. […] de emoţie: Ziarul, Mirela Pete, Grişka, Cristian Lisandru, Carmen Negoiţă, Flavius Obeadă, Melami, Vania, Ana Usca, Transildania, […]

    Apreciază

  4. […] Chat Noir, Cristian Lisandru, Elisa, Gabi123, Theodora Marinescu, Supravieţuitor, Vania, Madi, Grişka, Carmen Negoiţă, Ana Usca, Ioan Sorin Usca. This entry was posted in Scrise de mine. Bookmark […]

    Apreciază

  5. mda, jazz a cazut de 3 ori. nu folosim plase. dar avem.
    de aceea o sa mor de inima, fiindca pupazoii din nuc, o intarita pe jazz in fiecare zi.

    Apreciază

  6. […] Theodora Marinescu, Orfiv, Ana Usca, Vania, Nataşa, Chat Noir, Supravieţuitor, Mirela Pete, Madi, Grişka, Societate, Ana Veronica, […]

    Apreciază

  7. Grişka, la circ se montează plase din astea când aduc tigrii şi lei, inimioara mea… 🙂

    Apreciază

    • Păi mie mi se spune uneori „Tigrilă” 🙂 Înseamnă că asta e plasa care mi se potriveşte, nu? 🙂

      Apreciază

  8. grişka, eu atât îţi spun: dacă o iubeam pe naomi aşa cum spun, aş fi pus astfel de plase la toate ferestrele de la bun început. ne-ar fi scutit de multă suferinţă pe amândouă, atunci când şi-a rupt lăbuţa căzând.
    voi sunteţi frumoşi, dar şi năzdrăvani şi vânători înnăscuţi. e greu să înţelegeţi că plonjatul de la etaj nu este bungee jumping.

    Apreciază

  9. Vic, Pisica:
    Noi stăm la etajul 5, bipezii zic că o căzătură ar fi periculoasă, chiar şi pentru un motan ca mine… Şi eu mă reped când văd vrăbii, lăstuni sau alte zburătoare, am dat de vreo trei ori cu capul în geamurile de la balcon.

    Apreciază

    • tocmai de-aia e bună plasa, dragule! şi naomi se mai crede vânător de porumbei, dar nu-i plac şoarecii de jucărie. şi la tine e la fel?

      Apreciază

      • Eu am avut un singur şoarece de jucărie, când eram mic. L-am făcut praf într-o săptămână 😦

        Apreciază

  10. oh, nici nu vreau sa ma gindesc.
    et 5 nu exista pentru pisi, niciodata, niciodata.

    Apreciază

  11. anti Grişka nu poate fi nimic 🙂 şi nimeni.
    Snejinku-i supărat că de cîteva zile i-am închis şi geamurile. plasele nici nu mai contează, au trecut la amintirea verii

    Apreciază

    • Aşa e, nimic şi nimeni nu trebuie să fie anti-Grişka! 😀
      Un pupic pisicesc pentru Snejinku, ca să nu mai fie supărat 🙂

      Apreciază

  12. […] Prieteni Griska, Sakura, Missouri, Pisu, ma puteti ajuta, va rog?! […]

    Apreciază

  13. Eu nu am avut niciodata tendinta de a sari dupa vrabiute…insa dupa cum siti tot am cazut pe geam in raziile mele prin casa…prin plasa aia de termopan care nu m-a tinut.
    Noroc ca nu am patit nimic grav desi a fost de la etajul 4. Acum m-am invatat minte..
    Dar na…vad ca voi sunteti mult mai nebunatici ca mine cu vanatoarea 😀 Aveti si voi grija ca nu e gluma cu cazutul de la etaje 😀

    Apreciază

    • Mulţumesc pentru sfat, Pisule. Eu sper că sunt în siguranţă, bipezii mei au dublat plasa de la termopan cu plasă din asta, din fotografie. Şi nici nu se deschide – au fixat rama în şuruburi 🙂

      Apreciază


Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Categorii