Publicat de: Griska | septembrie 7, 2010

Alţi pisoiaşi în căutare de stăpân

Iatăl pe unul dintre ei. Nui aşa că e o dulceaţă?

Ia-mă acasă!

Detalii aici.


Răspunsuri

  1. […] cu pisoi: Tata, Ziarul, Orfiv, Chat Noir, Theodora Marinescu, Supravieţuitor, Madi, Mirela Pete, Grişka, Mama, Vania, Caius, Link-Ping. This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink. […]

    Apreciază

  2. […] Vania, Theodora Marinescu, Gabi123, Ana Usca, Ioan Sorin Usca, Deea, Link-Ping, Nataşa, Orfiv, Grişka. This entry was posted in Scrise de mine. Bookmark the permalink. ← […]

    Apreciază

  3. Tu esti un pisic filantrop, bag de seama 😀

    Apreciază

    • Aş vra să aibă toţi pisoii parte de bipezi buni, ca ai mei. Sau mai buni decât ai mei! 🙂

      Apreciază

  4. […] Ada Pavel, Hobbitu, Cosmin Ştefănescu, Ziarul, Supravieţuitor, Theodora Marinescu, Link-Ping, Grişka, Cristian Lisandru, Gabi123, Vania, Ana Usca, Nataşa, Orfiv, Caius, Gabitzu, Pucca, Deea, Madi, […]

    Apreciază

  5. […] o sa inteleg niciodata cum a reusit actualul ministru de externe sa organizeze alegerile de la Paris. Un vot la 3-5 secunde nu se poate […]

    Apreciază

  6. […] Cred că aşa voi proceda şi eu, socotind că sunt în asentimentul meu şi Mama, Orfiv, Ziarul, Grişka, Caius, Madi, Tata, Onu, Gabi, Supravieţuitor, Theodora, Vania. This entry was posted in […]

    Apreciază

  7. […] Grişka […]

    Apreciază

  8. […] Alţi pisoiaşi în căutare de stăpân […]

    Apreciază

  9. u l-ai bagat acolo:)))
    cum ai reusit?

    Apreciază

    • Nu l-am băgat eu acolo; poza e preluată de aici, aşa că numai Motăniţ poate să dea explicaţii de genul ăsta 😀

      Apreciază

  10. […] Alţi pisoiaşi în căutare de stăpân […]

    Apreciază


Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Categorii