Publicat de: Griska | noiembrie 12, 2010

VOT GRIŞKA

Particip la un concurs organizat pe blogul PetsHouse. Dacă vă plac, dacă mă consideraţi frumos, votaţi-mă! E suficient să trimiteţi un mesaj cu textul VOT GRIŞKA pe adresa daisy_are_blog@yahoo.com.


Răspunsuri

  1. […] fost poftiţi la nuntă: Elisa, Adele Onete, Gabriela Elena, Supravieţuitor, Grişka, Tanya, Cristian Lisandru, Theodora Marinescu, Cati Lupaşcu, Amour de Jour, Mirela Pete, Orfiv, […]

    Apreciază

  2. Votat, maestre! Păi, se poate? Tomnai (e o poveste cu „tomnai” 🙂 ) pe matale?

    Apreciază

    • Miaulţumesc, tanti Adele! Dacă aş fo biped, aş spune „sărut mânuţele”, dar, fiindcă sunt motan, spun „ling degeţelele” – asta e şi una dintre marile mele plăceri, bipezilor mei le linchesc pe rând toate degetele 😀

      Apreciază

  3. […] grădiniţă, am încercat să-i spun cum că este necesar să meargă, pentru că avem nevoie de ajutorul lui, mai ales acum când banii se câştigă mai greu, când este o perioadă mai grea, etc., etc. […]

    Apreciază

  4. Votat…

    Apreciază

  5. […] continuă să-mi facă vizite intempestive, Grişka participă la nu ştiu ce concurs, în vreme ce singură eu mă zbat pentru drepturile pisicilor, […]

    Apreciază

  6. Te-am votat si eu, băi, pufosule.

    Apreciază

    • Miaulţumesc, Iulia! Ştiam eu că eşti o prietenă adevărată! 🙂
      Şi Vero zice că sunt pufos – da mai ales mătăsos! 😀

      Apreciază

  7. Grişa, ai două voturi (de la mine şi de la Ifim).
    Eu nu particip la concurs pentru că nu vreau să concurez împotriva ta!:)

    Apreciază

    • Miaulţumesc de 3 ori, Baghi! De 2 ori pentru voturi şi o dată fiindcă nu-mi faci concurenţă! 😀

      Apreciază

  8. ŞI DE LA NOI AI 2 VOTURI 🙂

    Apreciază

  9. Te-am votat si noi. Esti si frumos si mandru de asta 🙂

    Apreciază

  10. Te votez si eu, impunatorule Griska! 🙂

    Apreciază

  11. Ne placi și te considerăm frumos!
    Votat! 😛

    Apreciază

    • Miaulţumesc – şi pupici pisiceşti pentru frumoasele şi talentatele doamne şi domnişoare bipede şi patrupede! 🙂

      Apreciază

  12. vad ca esti foarte apreciat..si vad ca iti plac concursurile mele, dar am si eu o rugaminte… 😀 ai scris pershouse in loc de petshouse..te rog sa modifici ca blogul meu nu este un loc pentru persi.. 🙂

    Apreciază

    • S-a rezolvat. A fost o simplă greşeală de dactilografiere, care a scăpat neobservată 😛

      Apreciază

  13. votat, frumosule, cum nu!
    naomi şi pisica te pupă.

    Apreciază

    • Vă miaulţumesc şi vă pup şi eu, dragele mele 🙂 Dar credeam c-o să participe şi Naomi la concurs…

      Apreciază

      • grişka, sunteţi atâtea pisicuţe frumoase acolo că îi va fi tare greu lui daisy să aleagă. apropo de ales, noi alegem azi fotografiile pentru calendar. aşa o să fie naomi cu mami toată ziua, anul viitor.

        Apreciază

  14. […] Dispecerul, Grişka, Cristian Lisandru,  Cati Lupaşcu,  Orfiv, Gabi123,  Elisa, Ana Usca , Theodora Marinescu, […]

    Apreciază

  15. […] ca toata lumea il stie pe 50 cent, iar daca sunt persoane (sigur sunt) care nu-l stiu, oare ce au pierdut acestia? Hmm, […]

    Apreciază

  16. Salut Griska!
    Ne-am facut cont pe PetsBox.ro:
    Serafina

    http://www.petsbox.ro/profil/100013344.html

    Te rugam frumos sa ne ajuti la promovare, datori! Miau pupic! 😛

    Apreciază

    • Am văzut, bine aţi venit! 🙂
      Vă ajut cu tot de pot! 🙂

      Apreciază

  17. Votat, votat! Sper sa castigi. Acum ma duc sa vad si despre ce e vorba, ca m-am grabit intai cu votul, stiind ca am cam cam fost in urma in ultima vreme cu blogosfera.

    Apreciază

    • Miaulţumesc, Chiţirel! Eşti o dulceaţă! 🙂

      Apreciază

  18. Păi cum? Desigur că te votez! 🙂

    Apreciază

  19. […] După ce vă veţi fi plimbat, nu uitaţi, vă rog şi de hap-uri, de fapt de voturile pentru ele, aici, la Călin acasă. O puteţi face până luni, 15 noiembrie, sfârşitul zilei, […]

    Apreciază

  20. am aflat recent de blogul tau … e foarte ok o sa il citesc in continuare …am si eu pentru presedintele nostru de 2 lei o poza http://patratzel.com/neseriosu/2-lei/

    Apreciază

  21. […] sau poate  pentru că e proaspăt, sau poate pentru că fiecare anotimp își are porția lui de minunate flori, înfloriri, înfrunziri, desfrunziri, chiciură și alb omăt sau muguri și […]

    Apreciază

  22. […] ţin să le miaulţumesc tuturor celor care m-au votat, în ordinea în care m-au anunţat că au făcut-o: Adele, Vania, Iulia, Baghi şi tăticul […]

    Apreciază


Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Categorii