Publicat de: Griska | februarie 5, 2011

Duzina mea de cuvinte

Miao, bipezilor, aţi încurcat-o, fiindcă sunt şi eu în stare să număr până la 12, să strecor pe ici-colo nişte cuvinte şi să le subliniez ca să vă sară-n ochi, aşa c-o să vă miaun acum povestea mea. Da nu e nici despre America, nici despre meteoriţi, nici despre vreun ciclu astral, nici despre schiţele vreunui pictor celebru, nici măcar despre urmele palpabile lăsate aiurea de şoarecii încăpăţânaţi prin acareturi. Şi, miao, cred că pot zice, fără să greşesc, că acum vă minunaţi cu toţii: „Bine, da atunci despre ce e?!”

Miao, ce întrebare! Păi, dacă e povestea mea, nu e clar că-i despre mine?! Şi nici măcar nu v-o mai spun, pentru că v-am mai spus-o! E o poveste în imagini şi o găsiţi AICI!

Ei, şi gata cu joaca de-a duzina de cuvinte! Vizionare plăcută şi noapte bună!


Răspunsuri

  1. bravo grişka, cel mai titrat motan din blogosferă! eu nu m-am îndoit că ştii să numeri, ba chiar să potriveşti cuvintele într-o poveste, cum altfel, minunată?
    pupicei la motănel!

    Apreciază

    • Miaulţumesc, pup şi eu, pisiceşte! 🙂
      Pupicei şi pentru prietena mea Naomi – sper că se simte mai bine.

      Apreciază

  2. […] Duzina de cuvinte (de la motanul Grişka cetire) […]

    Apreciază

  3. […] au fost folosite şi de papa, jorji, redsky, daiana, altcersenin, scorpio, virusverbalis, vero, grişka Categories: despre oameni şi poveştile lor Like7 bloggers like this post. […]

    Apreciază

  4. Miau si felicitari! Acuma vrea si Serafina, miau miau! Griskut, te trec la linkurile Duzinei, devii celebru….nu ca n-ai fi fost si pana acum! 😛

    Apreciază

    • Miaulţumesc – şi pupici pisiceşti pentru frumoasa Serafina! 🙂

      Apreciază

  5. […] Grișka https://griska.wordpress.com/2011/02/05/duzina-mea-de-cuvinte/ […]

    Apreciază

  6. Griska face un somica,
    Cu labuta pe burtica…
    Sa-l lasam cu vise line,
    Soriceii sa-l aline! :))

    Apreciază

    • Miao, ce-mi plac mie bipezii care-mi fac versuri! Miaulţumesc!
      Şi-mi pare bine c-ai trecut din nou pe-aici, dar de data asta nu mai scapi, urmez exemplul lui Vero şi te pun în blogroll 😀

      Apreciază

  7. […] Caius, Haicăsepoate, Nea Costache, Onu, Teo Negură, Gabriela Elena, Grişka, Alex Mazilu, Gabi123, Supravieţuitor, Ragnar, […]

    Apreciază

  8. […] Pe mine cine mă opreşte să scriu un text cu 12 cuvinte impuse? Şi, în aceeaşi zi, încă unul, pe blogul motanului. […]

    Apreciază

  9. […] cele douăsprezece cuvinte au fost folosite şi de papa, jorji, redsky, daiana, altcersenin, scorpio, virusverbalis, vero, grişka […]

    Apreciază


Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Categorii