Publicat de: Griska | mai 31, 2011

Uşi şi ferestre

În miercurea fără cuvinte sunt... la înălţime!

. . . . . . .


Răspunsuri

  1. E clar ca pisicii tale ii place sa fie numai la inaltime.
    Frumoase fotografii!
    Seara minunata!

    Apreciază

    • Miao, sunt motan, Grişka, zis Teroristul Rus, zis Teroarea Gri. Şi chiar aşa e, îmi place să mă cocoţ peste tot! 🙂

      Apreciază

  2. E trapezist Grișkă acesta?!
    Este un atlet perfect.Au fost două ședințe de pozare(aventuri!!!) sau are un partener de antrenament?
    E ceva!!!

    Apreciază

    • Pozele au fost făcute în 7 şedinţe! 🙂 Sunt din mai multe locuri: de acasă, de la ţară, de la Bucureşti şi de la Sărata Monteoru (când te opreşti cu mouse-ul de-asupra lor vezi de unde e fiecare) – sunt un motan plimbat! 😀

      Apreciază

      • Norocosule!Îți doresc să continui tot așa!!!

        Apreciază

        • Revin,Grișka este un pisoi pe placul meu!Acasă se simte cel mai bine,după cum se vede înfotografii!

          Apreciază

          • Aşa s-ar părea – cred că nu degeaba se spune că pisicile se ataşează de casă 🙂

            Apreciază

  3. Pe termopane odihna este mai bună!

    Apreciază

    • Mie-mi plăcea mai mult pe geamurile alea vechi, late, din pozele 11 şi 12… 😦

      Apreciază

  4. Ea la propriu, tu la figurat, la inaltime mereu 😉
    Sa ai o zi frumoasa!

    Apreciază

    • Muulţumim şi miaulţumim, şi la fel vă dorim! 🙂
      Da sunt motan! Sunr un „el”, nu o „ea”! 🙂

      Apreciază

  5. o pisica cu personalitate….e si ziua ei azi ,cred 🙂

    Apreciază

    • Sunt motan! Multă lume mă crede pisică, dar Grişka e un diminutiv rusesc, de la Grigore. Bipezii mei nu-s ruşi, dar numele ăsta i-a venit prima dată în minte lui Vero, când a văzut că-s gri!
      Cred că e şi ziua mea, fiindcă noi, animăluţele de casă, rămânem până la adânci bătrâneţe copiii bipezilor noştri 🙂 Însă eu am 5 ani, şi asta echivalează cu 36 de-ai oamenilor – aşa scrie în carneţelul meu de sănătate 🙂

      Apreciază

  6. […] x x x x x x x x x x x x x x x x x x […]

    Apreciază

  7. […] Valah, Gabi123, Clipe de Cluj, Mirela Pete, Supravieţuitor, Adrian Voicu, Shayna, Teo Negură, Grişka, Ioan Sorin […]

    Apreciază

  8. […] Copilarie; Zidirea lumii; Gradina Boboli; Nepotel; Frati; alti frati; Frumusete trecatoare; La inaltime; Prietenie; Sunset; Spionaj; Cirese; Cheile Turzii; Copilarie; Spice shop MUST SEE; Related […]

    Apreciază

  9. Nici lui nu-i vine să creadă unde a ajuns.

    Apreciază

    • De-acuma cred, că m-am obişnuit să mă tot cocoţ peste tot! 🙂

      Apreciază

  10. Asadar lui Spiderman-Griska ii place si sa calatoreasca… Sa cunoasca si alte ferestre decat cele de acasa. Mai rar un motan asa aventurier. Jos palaria! 🙂

    Apreciază

    • Adevărul e că nu-mi place să fiu luat de-acasă; mă ascund întotdeauna când miros că e rost de plecare, dar afurisiţii de bipezi mă descoperă mereu… 😦
      Dar, dacă tot ajung pe teritorii noi, îmi fac datoria şi le explorez, de jos în sus, până sus! 😀

      Apreciază

  11. […] iacdeegggklsssmrrrgsstvh […]

    Apreciază

  12. Tare ii mai plac inaltimile.. 🙂

    Apreciază

  13. ce-mi place cum doarme pe usa, e belea 😀

    Apreciază

  14. la mulţi ani grişka. astăzi este şi ziua ta, cum să nu! 😀
    în plus, cu sau fără fotografii, noi ştim deja că tu eşti un motan la înălţime, indiferent unde te odihneşti, dar mai cu seamă în acele locuri inaccesibile bipezilor care, nu-i aşa? nu-s nici sprinteni şi nici agili.
    maiuşka îţi trimite pupicei şi îţi transmite că la dex nu a ajuns dar a gustat din caietul lui mami şi pare… gustos! 😆

    Apreciază

    • Dacă Maya a gustat din caietul cu poveşti din labirint, o invidiez! Cred c-a fost delicios! 🙂

      Apreciază

  15. oooooooo
    de la fotografiile astea mi s-a tras 😉
    a fost coupe de… 🙂
    şşş, să nu m-audă Snejinkuţu

    Apreciază

  16. mama ce tare esti!!!! Eu nu am reusit sa ma urc pana acum pe usa…tu cum faci? ai ceva un dulap pe care te urci inainte?

    Apreciază

  17. mama ce tare esti!!!! Eu nu am reusit sa ma urc pana acum pe usa…tu cum faci? ai ceva un dulap pe care te urci inainte?
    – era comentariu meu dar era mama logata cu alt id 😀

    Apreciază

    • Da, găsesc mereu câte ceva de pe care să sar: pe uşa din bucătăria noastră sar de pe masă, pe uşa de la Bucureşti am sărit de pe un bufet, uşile de la ţară au geam cu ramă şi mă agăţ de el… Iar în staţiune, la Sărata Monteoru, m-a urcat Gheo pe uşa de la baie, fiindcă a văzut că mă uitam cu jind la ea… 😀

      Apreciază

  18. […] Ana Usca, Androxa, Bogdan Onin, Caius, Cati, Coolnewz, Gabi123, Gabriela Savitsky, George Valah, Griska, Hazmate, Ilarie, Ioan Sorin Usca, Luna, Luna Patrata, Mesterul Manole, Mirela Pete, Nea Costache, […]

    Apreciază

  19. […] jos, vă prezint câteva figuri feminine si masculine care au apărut în reclamele vechi ale brand-ului, câteva sticle/doze de Coca-Cola vechi şi un slide show care conţine o parte din colecţia mea […]

    Apreciază

  20. […] cammely, cati, coolnewz, jorji, lotusull, gabi, redsky, rokssana, scorpio, tiberiu, tudor, vero, grişka, lora, virusache şi papa dar şi toţi cei care doresc să ne ajute. urnele se închid mâine la […]

    Apreciază

  21. […] Usca,  Caius, Cati, Coolnewz, Gabi123, Gabriela Savitsky,  Griska, Ilarie, Ioan Sorin Usca, Mirela Pete, Nea Costache,  Melami, Vania, Haicasepoate, Teo Negura, […]

    Apreciază

  22. […] 1 iunie n-am mai apucat să postez nimic, pentru că Olenka şi Oleg au fost infernali, întorcând toată casa cu susu-n jos! Deşi sunt fraţi, sau poate tocmai de aceea, cei doi nu ştiu decât să se […]

    Apreciază

  23. cand te vad asa de sus, tare sunt geloasa. Dar iti sta bineeee 🙂

    Apreciază

    • Miaulţumesc, dragă Chiţi. Mă simt măgulit că o fiară ca tine mă invidiază pentru ceva! 🙂

      Apreciază


Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Categorii