Publicat de: Griska | februarie 13, 2010

The Cat And The Moon

E titlul unei poezii de William Butler Yeats. O puteţi citi aici, unde o să găsiţi şi fotografia unui pisoi drăgălaş 🙂


Răspunsuri

  1. Happy Valentine weekend!
    De la Serafina, cu drag:

    Apreciază

  2. Vai, Grişka, mi-ai pus engleza la grea încercare! Dar poezia a fost frumoasă. 🙂

    Apreciază

  3. Mulţumesc, Serafina! Mulţumesc, Mirela! 🙂

    Missy, eşti modestă, am văzut eu că ştii engleza foarte bine! 😀

    Apreciază

  4. http://memoriileluisakura.blogspot.com/2010/02/premiu-de-valentines-dayaward-for.html

    Apreciază

  5. şi nouă ne citeşte MaA toată noaptea poezii
    da’ ea altceva nu ştie aşa că noi am crezut-o când ne-a zis că nenea ăla e MINUNAT!!!
    îi place mult:)

    Apreciază

  6. miauuuuuuuuuu
    şi mie îmi place, că circul printre cărţile Cellei şi EU ştiu multeeee… miauoooversuri:)

    Apreciază


Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Categorii